Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws
Strafe

Roguelike-shooter Strafe uitgesteld naar mei

Een "tekort aan polygonen"

Geschreven door Michel Musters op
De roguelike-shooter Strafe is uitgesteld naar 9 mei. De game had eerst nog deze maand moeten verschijnen.
In een persbericht grapte uitgever Devolver Digital dat er een "onvoorzien tekort aan polygonen was". De game heeft een grafische stijl die expres doet denken aan klassieke 3D-shooters als Quake.


Hoewel er dus niet een precieze reden voor het uitstel werd gegeven, lijkt het er op neer te komen dat ontwikkelaar Pixel Titans nog een aantal weken langer nodig heeft om de game te perfectioneren. De game is in ontwikkeling voor pc en PlayStation 4.

Strafe combineert de klassieke 3D-shooter met roguelikes. Hieronder is een trailer te zien die het uitstel aankondigt. Daaronder staat een oudere gameplayvideo om een idee te krijgen van wat spelers kunnen verwachten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Grondvoertuigen spawnen in No Man's Sky kan nu overal Maak kennis met Jaal uit Mass Effect: Andromeda
1

Reacties op: Roguelike-shooter Strafe uitgesteld naar mei

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • gimbal2

    • 3 maanden, 1 week geleden
    Ik weet niet wat het is. Ik koop alle (goede) 2D pixel art games op die er uitkomen. Maar games met retro polygon graphics… het kan me echt gestolen worden. Het oogt zo gruwelijk saai.

    Zit hem misschien in het gaming tijdperk waar deze grafische stijl uit voort kwam - eigenlijk was Quake toendertijd ook helemaal niet tof om naar te kijken, het was de technologische vooruitgang waar we van onder de indruk waren en ons de achteruitgang in grafische pracht deed vergeven. Maar we waren blijer dan blij als de volgende game er een flink stuk mooier uit zag - want de polygon brei was iets om mee te leven zolang als het nodig was en geen minuut langer.

    Wil ik daar weer naar terug? Neuh. Uit nostalgie speel ik nog wel eens Quake omdat het Quake is. Dit is niet Quake.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.