Nieuws
Batman Arkham Knight

Rocksteady werkt mogelijk aan Batman: Arkham Crisis

Zou later dit jaar verschijnen

Geschreven door Michel Musters op
Volgens geruchten werkt Rocksteady aan Batman: Arkham Crisis en zou de game later dit jaar al verschijnen.

PlayStation Lifestyle claimt dat het gerucht van een gametester komt die het spel al heeft kunnen spelen. Arkham Crisis zou de eerdere Arkham-games opvolgen en draaien rondom de Court of Owls.

Verder zou de Batwing zijn debuut maken, het spel een co-op modus bevatten en een open wereld gesitueerd in Arkam hebben die groter is dan de spelwereld van Grand Theft Auto 5. Zijmissies zouden daarna uitgebreider zijn dan in voorgaande games en een paar uur kunnen duren.

De tester zou hebben geclaimd dat Rocksteady er alles aan doet om van Arkham Crisis een "game van het jaar" te maken. Het spel zou ergens rond Halloween dit jaar moeten verschijnen. Vooralsnog is dit echter niet meer dan een gerucht, aangezien de game niet officieel is aangekondigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vechten in spandex in Power Rangers: Battle for the Grid Xbox Games With Gold voor februari aangekondigd
14

Reacties op: Rocksteady werkt mogelijk aan Batman: Arkham Crisis

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MikkelR1

    • 30 januari 2019 09:08
    Eerlijk is eerlijk, hoe geweldig ik de games ook vond, ik hoopte toch dat ze met iets nieuws bezig waren. Ik ben benieuwd wat ze kunnen met een andere franchise dan Batman.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 30 januari 2019 10:07
    @MikkelR1 Eerst maar even afwachten of the geruchten kloppen. Maar goed, ik had altijd gedacht/gehoopt dat ze echt met iets nieuws bezig waren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 30 januari 2019 10:05
    Schoenmaker blijf bij je leest.

    Al had Arkham Knight wel een behoorlijk definitief einde en zonder Joker wordt de game ook anders want die voegt veel toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chefry

    • 31 januari 2019 21:26
    @bigds9fan

    Het einde was goed maar wie is dan de Batman in het allerlaatste shot?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chefry

    • 30 januari 2019 10:04
    Nog een Batman game? Bring it on! Alle Arkham games waren geweldig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 januari 2019 11:23
    Hoe geweldig de arkham games ook waren, ik merkte bij arkham knight al wel dat de rek er wel een beetje uit was. Te veel focus op irritante batmobile missies om toch maar wat nieuws erin te hebben. Want hoe geweldig de gameplay en met name het vechtsysteem ook was, na 4 games had ik t wel een keer gezien.
    Ik hoop dus dat dit bericht niet waar is en de arkham serie gewoon de geweldige collectie van games kan blijven die hij is. 'T is gewoon klaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AGxKiiNG

    • 30 januari 2019 15:16
    @darkmanwls Dat dus. Die Batmobile werd je zo hard door het keelgat geduwd. VIND JE DE BATMOBILE LEUK, KIJK WAT WIJ HEBBEN: EEN BATMOBILE!!
    NOG NIET LEUK?? HIER NOG EEN BATMOBILE MISSIE!!

    Nee, geef mij maar Arkham Asylum / City, al gaat mijn voorkeur wel uit naar Asylum.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 30 januari 2019 15:28
    @darkmanwls Respect, het was bij mij al het geval bij Arkham City. Na een uur of twee was ik al zo verveeld dat ik hem maar weer uitgezet heb. Ik heb goede herinneringen aan Asylum, daar hou ik het persoonlijk bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 30 januari 2019 17:32
    Arkham Knight 100% uitgespeeld, maar door de Batmobiel wel iets te repetitief.
    Ik had vernomen dat ze aan een nieuwe serie werkte, maar een nieuwe Batman game, met meer focus op combat en detective aspecten, zou ik zeker gaan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 31 januari 2019 13:23
    @Krytuun Ik heb hem ook 100%. Zelfs alle Riddler (?) puzzels voor het extra einde (+ Achievement).
    Ik heb me niet super geïrriteerd aan de Batmobiel, maar het aantal missies mocht idd. wel iets minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 31 januari 2019 14:44
    @DarkRuleR Batmobiel missies zijn best leuk, maar sommige missies/Riddler torphies voelen als kunstmatig aanlengen.

    Daarnaast miste ik echt de epische gevechten, Deathstroke was echt zo'n teleurstelling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chefry

    • 31 januari 2019 21:22
    @Krytuun

    Maar het was wel verrassend dat hij kwam opdagen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 2 februari 2019 14:14
    Ik heb er zin in. Zijn in een goede Riddler missie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GamersInfuzed

    • 6 juni 2019 18:43
    Een nieuwe Batman game zeg ik noot tegen, en ook erg vet dat ze deze keer kiezen voor iemand anders als protagonist dan de Joker. Begrijp me niet verkeerd, Mark Hmail is en blijft voor mij altijd DE joker. Maar de Court of Owls zit ook heel veel verhaal en diepgang in dus daar kunnen ze zeker wat moois van maken. Als de geruchten kloppen lijkt het erop dat er toch weer wat nieuwe dingen in komen. Al ben ik het met veel bovenstaande meningen eens, duw ons aub die Batwing niet zo geforceerd naar binnen.