Nieuws
LA Noire

Rockstar werkt mogelijk aan L.A. Noire-remaster

Aldus Twitter-geruchten

Geschreven door Michel Musters op
Volgens recente geruchten werkt ontwikkelaar Rockstar aan een remaster van L.A. Noire voor PlayStation 4, Xbox One en Switch.
Yan2295, een Twitteraar die eerder ook al de The Lost and the Damned-uitbreiding voor Rockstar-game Grand Theft Auto 4 op voorhand lekte, claimt nu op Twitter dat de L.A. Noire-remaster naar Nintendo's aankomende console, de Switch, komt.


Een tweede bron met een onbekende reputatie, DirectFeedGames, volgde dat gerucht op met de informatie dat de remaster ook naar PlayStation 4 en Xbox One komt en dat de game eind deze zomer verschijnt. Rockstar zelf of uitgever Take-Two Interactive hebben vooralsnog niets aangekondigd.

L.A. Noire verscheen in 2011 op PlayStation 3 en Xbox 360 en later ook op pc en is meer dan zes miljoen keer verkocht. De game werd door de pers en gamers wisselvallig ontvangen. De meest opvallende features zijn het onconventionele conversatiesysteem, waarbij spelers moeten inschatten of door computer bestuurde personages liegen tijdens ondervragingen, en de hyperrealistische gezichtsanimaties.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mobius Final Fantasy volgende maand naar Steam Gesloten bèta Ghost Recon: Wildlands start eind volgende week
24

Reacties op: Rockstar werkt mogelijk aan L.A. Noire-remaster

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 26 januari 2017 08:41
    L.A. Noire ? Of all games ? De game was leuk voor wat het was, maar absoluut geen knaller.
    Kan me niet voorstellen dat hier ook nog maar iemand op zou zitten wachten =)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 26 januari 2017 08:43
    Geen knaller? Het had een fantastische setting, zeer goede voice acting en een solide verhaallijn. Met zeer veel plezier uitgespeeld, dus ik zou liever een vervolg zien dan een remaster van een 6 jaar oud spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 26 januari 2017 09:08
    Nooit gespeeld, ik zou hem wel een kans geven als die uitkomt als remaster :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 26 januari 2017 09:13
    Heb hem toevallig vorige week nog eens opgestart…de leeftijd viel daarbij wel echt op nu…maar toendertijd echt van genoten. Er waren wel wat zaken die gepolijst hadden mogen worden, zoals een stad die iets meer leeft, de besturing van de auto's en richting het einde leek het verhaal een beetje op hol te slaan qua keuzes die het hoofdpersonage maakt, maar al met al één van de betere game ervaringen van de laatste jaren. Niet geschikt voor het cimema-skippende, mulitplayende, luidkeelse, ongeduldige publiek…maar een prima fusie tussen de ouderwetse point&click; adventure en het nieuwerwetse open wereld spel.

    Een remaster (met verbeterde mechanics) zou ik zeker kunnen waarderen, helemaal als die de fundering legt voor een opvolger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wokkel

    • 26 januari 2017 12:29
    @unipro81 goede inhoudelijk comment. Denk er precies zo over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • loki82

    • 26 januari 2017 11:41
    apart, volgens mij is Rockstar niet echt van de remasters maar wellicht als het alleen voor switch is bereik je toch een nieuw publiek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 26 januari 2017 11:47
    @loki82 Nouja, niet van de remasters… de GTA-games worden toch regelmatig van een remaster voorzien!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 26 januari 2017 12:38
    @MichelMusters

    Welke dan op deel 5 na….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 26 januari 2017 13:17
    @RavenMMG

    Idd, het zijn vooral heruitgaven op andere systemen, maar die zijn niet echt geremasterd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 26 januari 2017 12:50
    Rockstar moet zeker weer een gat opvullen in de begroting ..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 26 januari 2017 13:16
    @Fappingsnake

    Ik weet niet…maar ik moet dan toch grinniken als ik jou iets zie tikken over een gat vullen haha ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 26 januari 2017 14:00
    @unipro81 ha ha ha ! Touchè ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 26 januari 2017 21:06
    @Fappingsnake
    Ik hoor overal dat gta v de best verkopende game van de maand is, dus dat zal wel mee vallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 26 januari 2017 21:37
    @GoRightAhead I heb een hekel aan GTA :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 26 januari 2017 21:39
    @Fappingsnake Ik vind GTA een opvulling voor Hangjongeren, en wietrokers ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 26 januari 2017 22:41
    @Fappingsnake
    Ik ben er ook niet weg van, maar de gemiddelde gamer wel en elk 9 jarig kind in de Bart Smit staat er om te smeken bij papa. Ik begrijp het ook niet helemaal, al wilde ik toentertijd zelf ook heel graag Vice City spelen.
    Wat speel jij op het moment dan? Ik heb net de For Honor béta gespeeld maar ben er alweer op uitgekeken, ik ga nu maar weer eens verder in Bioshock 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 26 januari 2017 22:52
    @GoRightAhead Ik had ook even For Honor gedaan, maar wat een verschrikking is die game zeg . Ziet er wel mooi uit, maar kwa speelbaarheid echt 0.0 , ben ik ook niet gewend van Ubisoft . Ik ben momenteel nog bezig met FFXV, Kingdomhearts 2.8 blabla en nog met Dishonored 2 ( trophys ).

    Gta heb ik nooit begrepen, het gaat alleen om doorgedraaide negers ( bedoel dit niet racistisch ) drugs, sex, en heel veel scheldpartijen .. En moeders maar kopen voor 7 jarige koters! ( WTF! )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • btbam

    • 27 januari 2017 10:56
    @Fappingsnake hahaha @ doorgedraaide negers. Aparte benaming en de zwarte bevolking is absoluut niet oververtegenwoordigd in de gta games. Of je moet alleen san andreas kennen. Verder klinkt je beschrijving als die van iemand die niet houdt van het verheerlijken van geweld (wat in gta ook absoluut gebeurd) en besloot na vijf minuten te stoppen met spelen. Als je iets langer had doorgespeeld, was je er al snel achter gekomen dat het script van de gta games enorm uitgebreid is. Er wordt altijd wel een (goed) verhaal verteld. De wereld zelf is een parodie op Amerika. Net als bij bijvoorbeeld een serie als south park, wat op het eerste gezicht alleen maar lijkt te gaan over een stel grofgebekte koters, blijkt net als gta een diepere laag te hebben, al draait het niet om de satire bij gta, het is een bijzaak.

    Verder heb je al het recht om gta te haten. Vond alleen je beschrijving de games een beetje tekort doen, maar dat is mijn mening. Dat gta iets is voor wietrokers en hangjongeren (weer wat geleerd)' is dan alleen maar goed toch? Het houdt ze van de straat ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 27 januari 2017 11:02
    @btbam Het verhaal gaat bijna altijd over iets doen wat met dood, drugs of sex te maken heeft. De hele setting van de gta games doet me ook niets , terwijl ik gek ben op open world games. Gta 1 en 2 vond ik nog wel leuk, maar daarna zijn ze gaan blowen bij Rockstar en zijn ze de werkelijkheid uit het ook verloren. Ik speel dan wel Lego : City under cover ( ook een knipoog , maar dan leuk ! ) ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • btbam

    • 27 januari 2017 11:05
    @Fappingsnake Wow snelle comment haha. He daar heb je absoluut een punt en dat is een kwestie van smaak. Er zullen ook mensen zijn die breaking bad niks vinden, maar hopelijk zien zij wel de kwaliteit van het product, net als bij gta. Moet zeggen dat ik alleen gta 2 wel eens gespeeld heb en dat vond ik nog veel meer draaien om inhoudsloos geweld, maar goed nooit uitgespeeld, dus kan daar geen oordeel over vellen. Wat heb jij toch tegen blowers?