Trailer
Red Dead Redemption 2

Uitgebreide gameplay-video van Red Dead Redemption 2 verschenen

Nieuwe beelden van de westerngame uitgebracht

Geschreven door Lucas May op
Rockstar Games heeft vandaag uitgebreide gameplay-beelden van Red Dead Redemption 2 uitgebracht.

In de game speel je als Arthur Morgan, een seniorlid van de Van der Linde-bende. Morgan is de rechterhand van de leider, Dutch van der Linde en werd als jonge jongen opgenomen in de bende, waardoor hij zijn bendeleden ziet als familie. En dus is het leven als een outlaw het enige dat hij kent, en is hij bereid zijn leven te geven voor zijn 'familie'.

Rockstar zegt dat de wereld van Red Dead Redemption 2 de grootste is die ze tot nu toe hebben gemaakt. "De wereld dekt een gigantische hoeveelheid Amerikaanse landschappen die naadloos in elkaar overlopen, van met sneeuw bedekte bergpaden tot modderige stadjes, moerassen, snel groeiende steden én de Southwest-grens. En al die plekken hebben activiteiten en mogelijkheden die uniek zijn".

Red Dead Redemption 2 verschijnt op 26 oktober voor PlayStation 4 en Xbox One. In juni verschenen geruchten over een pc-versie van de westerngame nadat een Rockstar-medewerker dit op LinkedIn had geplaatst. Vooralsnog is een pc-versie echter nog niet aangekondigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Live om 20:00: PlayerUnknown's Battlegrounds Skins voor Summer Games-event in Overwatch onthuld
30

Reacties op: Uitgebreide gameplay-video van Red Dead Redemption 2 verschenen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 8 augustus 2018 18:31
    Dit gaat echt zo'n hype worden. Oktober gaat imho de beste game maand worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 8 augustus 2018 18:34
    HYPE!! :D

    https://www.youtube.com/watch?v=ObWrdYQ_6xY

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 8 augustus 2018 19:32
    Dat word even een box tissue's pakken. Maar zonder gekkigheid ik hoop dat ze nog steeds kwaliteit voor op hebben gesteld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 8 augustus 2018 22:06
    Zeker ff kijken morgen, ook al staat Spider-Man bij mij op dit moment wat meer in de picture kwa open-wereld games.. Je kan er maar één tegelijk spelen hé..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 9 augustus 2018 13:48
    @clandestine666 dat heb ik dus ook. Kijk dit jaar vooral uit naar spider-man als marvel fan. Red dead redemption 2 zal vast een goede game worden, maar die haal ik later wel. Met een baan en gezin is meerdere open wereld games spelen amper te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sandervs

    • 10 augustus 2018 00:06
    @obi-twan kenobi ja man dat heb ik dus ook, ben nog steeds met GTA5, Zelda en the Witcher 3 bezig. Games lijken alleen maar groter en groter te worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 9 augustus 2018 07:51
    Ben benieuwd zeker niet hyped maar benieuwd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 9 augustus 2018 12:47
    Ben benieuwd of ze nog na het vertrek van Leslie Benzies de kwaliteit nog even hoog kunnen houden. In mijn mening is na zijn vertrek GTA:O content gedaald in kwaliteit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sema4

    • 9 augustus 2018 17:14
    Hopelijk AC Odyssey uitgespeeld als rdr uitkomt.
    Heerlijke maand voor de gameliefhebber.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 9 augustus 2018 18:42
    @Sema4
    En een maand vol dilemma's haha. Ik heb besloten Odyssey nog niet te kopen. Heb pas net Origins sinds de launch helemaal afgemaakt, alle quests, locaties en museum tour. Wil daar bij Odyssey ook rustig de tijd voor nemen en niet haasten om op tijd te zijn voor Red Dead…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 9 augustus 2018 17:18
    Kwa sfeer weer onovertroffen. Ik ben zelf niet de grootste wild-west liefhebber, maar kan me nog herinneren dat ik na afloop van het eerste deel toch blij was het gespeeld te hebben. Dit deel doet er duidelijk nog een schepje bovenop.

    Na Spider-Man is deze aan de beurt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Frez

    • 9 augustus 2018 17:40
    Looks good. Sws day 1. Alleen teleurgesteld dat ik geen enkel bloed of gore zie, vind dat toch bij dit soort games horen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 9 augustus 2018 23:06
    @Frez

    Inderdaad ze moeten een Gore optie erin bouwen dat als je een headshot geeft het hoofd uit elkaar spat. Of als je bijvoorbeeld in een arm schiet het ook breekt als de kogel bot raakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 10 augustus 2018 08:13
    @Xbox One GTA V Het is Resident Evil niet..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 10 augustus 2018 13:35
    @clandestine666

    Heb je weleens gezien wat een sniper met een hoofd doet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 9 augustus 2018 18:44
    De Singeplayer zal wel goed zitten. Zeker als er nu daadwerkelijk gewoon genoeg te doen is die dan ook niet gaan vervelen. Ben benieuwd naar de volgende.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Humpdog

    • 9 augustus 2018 18:57
    Ik ben niet zo op pre-orderen, altijd wachten op de reviews. Maar ik ben sterk aan het twijfelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 augustus 2018 20:32
    Hier kan Ubisoft toch nog wel een puntje aan zuigen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 9 augustus 2018 21:19
    @fonsrutte op gebied van diepgang in acties met de omgeving zeker, wat betreft omgeving zelf zit het bij Ubisoft wel snor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 10 augustus 2018 09:20
    @timtim96 Ja ben ik met je eens, maar juist bij een open wereld game wil ik die diepgang. Een hele grote wereld bouwen en volplempen met collectibles (wat zeker verbeterd is met Origins) is niet genoeg.