Nieuws
Rocket League

Rocket League-ontwikkelaar Psyonix gekocht door Epic Games

Game blijft op Steam verkrijgbaar

Geschreven door Michel Musters op
Epic Games heeft Rocket League-ontwikkelaar Psyonix gekocht.

Dat betekent dat Rocket League later dit jaar ook op de Epic Games Store verschijnt. Hoewel er kort na de aankondiging gisteren wat verwarring ontstond, heeft Epic inmiddels laten weten dat Rocket League ook gewoon op Steam te koop blijft. Ook Psyonix laat dit weten op zijn officiële website.

Psyonix kondigde de overname gisteren op zijn website aan. "Rocket League is altijd al een game geweest die wordt gedreven door de community en dat blijft zo, en nu we samenwerken met Epic kunnen we onze community op nog betere en grotere manieren bedienen!"

Rocket League kwam in 2015 uit op PlayStation 4 en pc en later ook op andere consoles. De game, waarin spelers in teamverband met auto's een grote metalen bal in het doel van de tegenstander proberen te rijden, werd al snel enorm populair, vooral toen de game een maand lang gratis via PlayStation Plus verkrijgbaar was.

Rocket League

Dit artikel delen:

Lees meer

De PlayStation Plus-games van mei zijn bekend Uitgebreide gameplay van Borderlands 3 getoond
9

Reacties op: Rocket League-ontwikkelaar Psyonix gekocht door Epic Games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Nephenthos

    • 2 mei 2019 08:45
    dit is een zwarte dag in de geschiedenis van gaming. 1 van mijn all time favourites and try hard games is going over to the dark side.

    haat aan epic games op het moment -_-

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Goodmushin

    • 2 mei 2019 09:39
    @Nephenthos

    Want? Wat doen ze het zo slecht dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 2 mei 2019 10:42
    @Goodmushin Exclusiviteit opkopen zonder waarde toe te voegen van de gamer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Goodmushin

    • 2 mei 2019 17:06
    @Baukereg

    Like what? :-) RL? Word die eindelijk gratis? Hoezo voegt dat niks toe?

    Fortnite is free to play en ze blijven pro actief updaten / vernieuwen.

    Unreal staat op een laag pitje wat niet zo gek is, maar het ontwikkelt wel dus waar hebben we het nu precies over?

    Epic games store is boeiend voor andere ontwikkelaars wegens de onkosten wat ook voor ons voordelen bied :-)

    Laten we niet vergeten hoe epic games bijna iedereen zo ver heeft gekregen om crossplatform te ontwikkelen / activeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 2 mei 2019 22:04
    @Baukereg Spel blijft gewoon beschikbaar dus niet zo negatief.. En die paar andere spellen valt ook wel mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CommanderKeen

    • 2 mei 2019 09:35
    Ik speel ook al een paar jaar dagelijks een potje Rocket League via Steam. En zal dat ook blijven doen. Ik ga er niet vanuit dat het nu ineens alleen via Epic gespeeld kan worden.
    Wel verwacht ik dat onder Epic meer focus gelegd gaat worden op tournaments en competitief spelen, wat ik zelf wel een goed ding vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 2 mei 2019 14:28
    Is het niet tijd voor een Rocket League 2 ondertussen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 2 mei 2019 17:33
    Zoals gewoonlijk is het review bomben weer begonnen.

    Kinderachtig volk zijn gamers toch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 2 mei 2019 19:07
    @TheDeeGee
    Heb het nog niet gezien maar dat is inderdaad wel een beetje triest…
    Hou commentaar buiten de reviews.