Nieuws
Rise of the Tomb Raider

'Rise of the Tomb Raider in januari al naar pc'

Aldus Steam

Geschreven door Michel Musters op

Rise of the Tomb Raider komt waarschijnlijk in januari 2016 al beschikbaar op pc. Deze releasemaand staat namelijk op Steam aangegeven.

Microsoft en ontwikkelaar Crystal Dynamics hebben de releasemaand nog niet bevestigd, maar gaven dit jaar al wel aan dat de pc-versie ergens "aan het begin" van 2016 zou verschijnen. Een release in januari is dus goed mogelijk. Een specifiekere releasedatum is er nog niet.


Rise of the Tomb Raider verscheen dit najaar tijdelijk exclusief op Xbox One en Xbox 360. De game komt ook naar PlayStation 4, maar pas in het najaar van 2016.

Bron: Steam

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste trailer van Valkyria Chronicles Remaster Playstation Network had problemen met nieuwe accounts
8

Reacties op: 'Rise of the Tomb Raider in januari al naar pc'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • gebakkenei

    • 28 december 2015 11:26
    Das snel… En t najaar begint in juli hoop ik?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • warie

    • 28 december 2015 11:26
    Echt een hele goede game . Zit nu bijna opt het einde en het blijft me verbazen hoe goed de game in mekaar zit.kan hem enkel aanraden voor iedereen 😊

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 28 december 2015 11:59
    Geweldige game, zeker waard om te halen op zowel de X1 als aankomend de PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 28 december 2015 12:37
    Zal wel WIN10 exclusief worden ofzo, hoef ik voorlopig nog niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 28 december 2015 14:47
    @oropher Dat is nog niet helemaal duidelijk. In de aankondiging werden Windows 10 én Steam genoemd. Ik ga er vanuit dat het spel ook op Windows 7/8 speelbaar zal zijn.

    Hoe dan ook is Windows 10 een gratis update en is het een prima OS. W10 doet qua interface niets spannends en werkt voor 95% zoals Windows 7. Daarnaast ondersteunt het DirectX12 en zijn er allerlei verbeteringen doorgevoerd qua veiligheid en optimalisatie. Bij Windows 8 snapte ik nog wel dat mensen terughoudend waren, maar Windows 10 is een enorm veilige stap.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 28 december 2015 17:48
    @geert1
    Windows 10 is ongetwijfeld niet veel mis mee, maar naar wat ik heb vernomen zijn er nog wel enige kinderziektes wbt compatibiliteit met sommige spellen. Die zijn vaak dan wel weer op te lossen maar liever wacht ik totdat het echt loont om over te stappen. Ik zit nu comfortabel achter een illegale 8.1 enterprise en voorlopig houd ik dat zo. Dan waarschijnlijk ook de overstap naar een illegale windows 10 gezien ik nu toch niet kan upgraden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 december 2015 01:02
    @oropher Ik heb tot nu toe 2 games gezien die compatibaliteits problemen hebben met win10, 1 ervan was een mahjong spelletje op de computer van mijn ouders, de andere was sacred 2, die op zich wel draait, maar alle tekst in het spel is onleesbaar. Verder doen al mijn games het prima op win10.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 28 december 2015 15:17
    Start10 eroverheen en Windows 10 is perfect