Nieuws

Rise of the Tomb Raider-demo nu beschikbaar op Xbox One

Niet voor X360

Geschreven door Gijs Scheltens op

Rise of the Tomb Raider heeft een demo gekregen op de Xbox One. De demo is te vinden in de Xbox Store en is niet beschikbaar voor de Xbox 360. Het spel is iets meer dan een maand uit op Xbox One en Xbox 360.

In het vervolg op de Tomb Raider-reboot uit 2013 reist Lara Croft af naar Siberië om op zoek te gaan naar een object dat mensen onsterfelijk zou kunnen maken. Het spel is bij The Game Awards genomineerd voor beste action/adventure, maar legde het in deze categorie af tegen Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.

In januari verschijnt de eerste dlc voor Rise of the Tomb Raider. Deze heet Baba Yaga: The Temple of the Witch en draait om een tombe waar een eeuwenoud monster zich verschuilt. Begin 2016 komt Rise of the Tomb Raider naar pc en eind 2016 verschijnt de PlayStation 4-versie.

Bron: Xbox Store

Dit artikel delen:

Lees meer

Bethesda: 'Slechts 50 ontslagen bij klantenservice Elder Scrolls Online' Gears of War Ultimate Edition 'niet al te laat in 2016' naar pc
49

Reacties op: Rise of the Tomb Raider-demo nu beschikbaar op Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 21 december 2015 11:35
    Goeie game of niet, deze game is de geschiedenis in gegaan als de meest dumb-ass exclusive deal ooit, is een commerciële flop, en heeft enorme schade toegebracht aan het IP.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 21 december 2015 11:43
    @casualkiller

    Hoezo is het een flop ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 21 december 2015 11:57
    @TheRussian

    vind jij +0.5 miljoen verkochte exemplaren van een triple A franchise een hit dan ? op een installbase van +15 miljoen gamers ?

    Zelfs The Order 1886 heeft beter verkocht dan TR. (1.35 miljoen stuks)

    THE ORDER 1886. laat dat effe inzinken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 21 december 2015 12:26
    @casualkiller Wat is er mis met The Order 1886? Ik vond het een van de leukste games van 2015 en zie graag een vervolg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 21 december 2015 13:18
    @casualkiller

    In een periode van een mand is dat een best fatsoenlijke nummer voor een spel dat niet hetzelfde marketing budget heeft als GTA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bertus B.

    • 21 december 2015 11:49
    @casualkiller schade is ook een groot woord. Dat kan je pas zeggen als ie ook voor de PS uit is, niet verkocht wordt en de reden wordt onderzocht…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 21 december 2015 13:58
    @casualkiller

    Ik ben niet zo'n TR fan.. maar krijg door dit soort opmerkingen toch erg veel zin om hem te kopen. Gezeur moet nu maar eens afgelopen zijn. Jullie kunnen hem tenminste nog spelen over een tijdje.. Street Fighter is compleet PS only geworden, lijkt mij ook nogmaal gesproken een Multi platformer. MS heeft dit gedaan om wat tegengas te bieden op het Uncharted offensief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 21 december 2015 15:31
    @kleinekoosjer
    SFV is PS4 en PC only. en CapCom is bij MS langs geweest met SFV.. maar die wilden geen crossplay met pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 21 december 2015 15:35
    @kleinekoosjer

    Street fighter V is om een hele duidelijke en terechte reden ps4 en pc exclusive

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 21 december 2015 16:00
    @coola

    En mogen ze ook houden lame games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 21 december 2015 21:37
    @kleinekoosjer

    Mee eens maar zoals ik hier vaak merk als Sony iets doet wordt het goed gepraat maar als het andersom is dan is het ineens een belachelijk iets.
    SF is ook altijd Multi geweest alleen deel V niet dus het zal naar mij mening wel met een zak geld te maken hebben, niks mis mee vind ik zelf want zo gaat dat nu eenmaal bij bedrijven in de game wereld maar owee als MS het doen dan is het ineens een slechte zaak.

    Daarnaast snap ik niet waar men zich druk om maakt het is een tijdelijk iets althans dat hoop ik voor de PS4 fans maar aan de andere kant zou het me ook niet verbazen dat ze het geld gebruiken om het volgende deel te maken, iets wat ook gebeurde bij Splinter Cell.

    Kan er tegenwoordig alleen maar om lachen om de fanboy reacties, ow dit laatste gebeurt aan beide kanten dus ik gooi niet alles 1 kant op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 21 december 2015 11:41
    Vind ik wel erg kort door de bocht. Als het een goede game is wordt dat hoofdzakelijk onthouden, met hoogstens een kanttekening dat ie exclusief was. Zoals zoveel games in de geschiedenis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 21 december 2015 12:11
    @mhnl1979
    Tomb Raider is altijd een multiplatform franchise geweest. Nooit exclusief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 21 december 2015 21:42
    @casualkiller

    Waar maak je je druk om Tomb Raider is nog steeds multiplatform het komt alleen een jaartje later dus het is niet exclusief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 21 december 2015 12:40
    Gister 100% uitgespeeld, heerlijk van genoten als vond ik hetceerste deel toch wat beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 21 december 2015 12:41
    Deze game gaat pas echt sky high verkopen zodra hij uit is voor pc en ps4. De xone verkopen van deze game gaan maar schim zijn van de verkopen van de game op de ps4 ( op de pc zal het waarschijnlijk jammer genoeg veel getorrened worden )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 21 december 2015 13:06
    @coola

    Mag ik jou glazen bol lenen :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 21 december 2015 12:48
    @obi-twan kenobi
    Persoonlijk, heb ik ook van The Order genoten, maar het had zoveel meer kunnen zijn. Word vaak aangehaald als de flop van 2015.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 21 december 2015 13:07
    Aight, heb hem van het weekend gehaald…..zeker een waardige sequel!!
    Eén van de beste action/adventure games die ik heb gespeeld in tijden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 21 december 2015 13:09