Nieuws
Total War: Warhammer 3

Resterende Xbox Game Pass-games voor februari aangekondigd

Waaronder Total War: Warhammer 3

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft bekendgemaakt welke spellen er in de rest van februari naar Xbox Game Pass komen.

Het gaat om de volgende spellen:

  • Mass Effect Legendary Edition (cloud) - 15 februari
  • Madden 22 (console en pc) - 17 februari
  • Total War: Warhammer 3 (pc) - 17 februari
  • Roboquest (pc) - 22 februari
  • Galactic Civilisations 3 (pc) - 24 februari
  • Super Mega Baseball 3 (console) - 24 februari
  • Alice: Madness Returns (pc) - 28 februari

Meer informatie over bovenstaande games is hier te vinden. Aan zes games is ook touch-besturing toegevoegd, namelijk aan Yakuza 3 Remastered, Yakuza 4 Remastered, Firewatch, Dreamscaper, The Pedestrian en Lake.

Eind deze maand verdwijnen er ook weer een aantal games van Game Pass: Killer Queen Black, Stealth Inc 2, Hypnospace Outlaw en Touhou Luna Nights. Op 1 maart wordt de eerste Titanfall van EA Play afgehaald en dan verdwijnt de game dus ook van Game Pass.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo sluit volgend jaar verkoop via Wii U en 3DS eShop Het verschil tussen Horizon Forbidden West op PlayStation 5 en PlayStation 4
25

Reacties op: Resterende Xbox Game Pass-games voor februari aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • JustlikeNiko

    • 16 februari 2022 11:11
    Wat matig allemaal.

    Edit: wat grappig dat je geen commentaar mag leveren op Gamepass volgens de fans. De marketing-afdeling van Microsoft heeft het goed voor elkaar.

    Ik heb trouwens ook Gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 februari 2022 12:58
    @JustlikeNiko ja mass effect is echt een kutgame

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DasScar

    • 16 februari 2022 14:37
    @Ziminar Mass Effect was al te spelen op de Xbox zelf, alleen de cloud-ondersteuning is nieuw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustlikeNiko

    • 16 februari 2022 17:04
    @Ziminar die stond er al op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 16 februari 2022 14:22
    @JustlikeNiko en Warhammer is ook al zo'n kutspel met een average metacritic van 88 :-p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustlikeNiko

    • 16 februari 2022 17:05
    @Mr.Happy heb geen pc. Voor Xbox matig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 16 februari 2022 14:59
    @JustlikeNiko
    446 games op console
    404 games op pc
    geloof mij; daar zit echt wel wat voor je tussen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustlikeNiko

    • 16 februari 2022 17:05
    @kleinekoosjer heb het over de tweede helft van februari 2022.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 16 februari 2022 19:20
    @JustlikeNiko sommige mensen hebben moeite met lezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 17 februari 2022 12:54
    @JustlikeNiko Excuses! Ik interpreteerde je post iets anders. Ik dacht even dat je voor het: 'Alles op Gamepass is ruk' statement ging. Daar zitten er hier ook een paar vanb tussen. En ik denk dan altijd.. Ruim 400 gamemes op zowel x als pc.. Als daar echt niets voor je tussen zit, dan vraag ik mij wel eens af wat je op een gamer forum doet. Maar goed.. dat mag je ook weer niet te hard zeggen.. want inderdaad over smaak valt niet te twisten. Mij boeit het gros wat op ps uitkomt bijvoorbeeld niet. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk weg te blijven bij ps posts.. want negativiteit wordt niet altijd gewaardeerd (zie ook de reacties op jouw posts haha, it works both ways).

    Mijn reactie was trouwens niet negatief (bedoeld). Eerder; van staar je niet blind op deze (inderdaad wat matige voor xbox) 2e helft februari. Er is genoeg voor iedereen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 16 februari 2022 18:12
    @JustlikeNiko
    Volledig mee eens, het nieuwe aanbod voor de tweede helft van deze maand is erg matig voor console bezitters… twee sport games yay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 16 februari 2022 21:39
    @JustlikeNiko eerste keer dat er echt niks voor mij bij zit (console). En ja ik heb inderdaad nog zat te spelen. Maar leuke nieuwe verrassingen zijn altijd welkom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aye-aye

    • 16 februari 2022 12:15
    Warhammer 3 wel echt lekker hoor! Zal daar weer maanden zoet mee zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 16 februari 2022 16:17
    @Aye-aye gamepass is niet bedoeld maanden 1 spel te spelen. Kan je beter los kopen in aanbieding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 16 februari 2022 16:56
    @GoofyZ3

    Precies dit, doe ik ook nog steeds. Voor een paar euro koop je n game in de sale!
    Je kunt er toch maar 1 tegelijk spelen haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 16 februari 2022 17:11
    Kun je ons vertellen waarvoor GamePass bedoeld is? Er staan namelijk games op die ik al maanden aan het spelen ben en ik ben echt serieus bang dat ik het helemaal verkeerd aan het doen ben. :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 16 februari 2022 18:09
    @denver
    Ja sorry dat kan echt niet hoor.. straks ga je ook nog vertellen dat je gamed voor je plezier. Echt niet de bedoeling!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 16 februari 2022 19:49
    @denver oh nee. Nu raak ik ook serieus in de war. Het is dus binnen game pass niet de bedoeling om maanden 1 spel te spelen. Ik hoop maar niet dat ik een boete krijg van MS. Ik speel al maanden Forza 4. Dat hadden ze wel ff mogen zeggen dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 17 februari 2022 00:32
    @dakoota
    Hebben jullie de memo niet gekregen van microsoft? Ik ben meteen gestopt met Halo. Ik zat nog net op het randje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 16 februari 2022 21:24
    @GoofyZ3 Wie bepaald waar Gamepass voor bedoeld is vraag ik me dan af ?