Nieuws
Resident Evil Village

Resident Evil Village komt mogelijk naar Xbox Game Pass

Op de Poolse Xbox-winkel stond het Game Pass-logo kort bij de game

Geschreven door Michel Musters op
Resident Evil Village wordt in de nabije toekomst mogelijk aan Xbox Game Pass toegevoegd.

De Poolse website XGP zag dat in de Xbox-winkel er bij Resident Evil Village kort het Game Pass-label stond, wat aan een game wordt toegevoegd wanneer het onderdeel is van de dienst. Hieronder is een screenshot te zien die de redactie van de website heeft gemaakt.

Het is mogelijk dat het om een fout gaat. De vermelding van Game Pass is inmiddels weer weggehaald. Het is ook mogelijk dat het logo er te vroeg werd bijgezet en dat binnenkort wordt aangekondigd dat de game naar Game Pass komt. Het spel is inmiddels bijna een jaar uit - misschien is dat voor Capcom en Microsoft een geschikt moment om het spel op de dienst te zetten.

Vooralsnog is in ieder geval niets officieel bevestigd. Wel goed om rekening mee te houden is dat XGP vorig jaar ook het nieuws brak dat Mass Effect Legendary Edition naar Game Pass zou komen. Ook toen werd er voor de officiële aankondiging al een logo bij het spel geplaatst.

Xbox Game Pass

Dit artikel delen:

Lees meer

Sons of the Forest uitgesteld naar oktober dit jaar Europese videokaartprijzen zijn bijna terug bij af
16

Reacties op: Resident Evil Village komt mogelijk naar Xbox Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 28 maart 2022 15:32
    misschien aankomende maand al als de grote game van de maand

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kloakaTV

    • 28 maart 2022 22:42
    @hulstpower ik hoop het. Heb express niet gekocht om te wachten op aanbieding. Naar game pass nog beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 28 maart 2022 16:01
    Oe nice! Goede zaak om iedere maand een 3rd party kraker toe te voegen zodra de eigen studio's nog druk bezig zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 28 maart 2022 16:35
    Een vet spel en zeker van toegevoegde waarde. Ik hoop snel op dlc

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 28 maart 2022 16:51
    Hoe is village vergeleken met deel 7? Ik kon deel 7 maar 15 minuten spelen en heb het uit gezet. Vond het eng hahaha. Is deze enger?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 28 maart 2022 17:02
    @MissMeNL zelf alleen de demo gespeeld en vond dat minder eng dan deel 7.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • waterdemoon

    • 28 maart 2022 17:04
    @MissMeNL misschien is het iets om een vriend(in) erbij te halen tijdens het spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 28 maart 2022 23:48
    @waterdemoon heb deel 7 met een vriend gespeeld (geprobeerd). Maar omdat hij schreeuwde elke keer bij een jump scare trok ik het ook niet. Hebben het nooit uitgespeeld haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 28 maart 2022 19:01
    @MissMeNL Minder eng als 7, maar wel sfeervoller. Vergelijk het met re4, maar dan minder eng.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 28 maart 2022 22:23
    @MissMeNL
    Haha heel herkenbaar, ik durf dit soort games helaas ook niet te spelen. Ik schrik veel te snel. Horror films kan ik ook niet kijken, dan komt het snachts nog een keer voorbij.
    Dark souls games bijvoorbeeld wel weer maar daar zitten ook minder schrik/horror momenten in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 28 maart 2022 23:50
    @Fr3nzy same geen horrorfilms voor mij. Ik heb wel weer andere delen gespeeld van RE. Behalve dus deel7 maar 15 minuten zelf gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 28 maart 2022 17:07
    Ik word helaas kots misselijk door de achterlijk kleine/lage FOV.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • demieg81

    • 28 maart 2022 19:46
    Deze voelde aan als een ode aan deel 4! Vond m echt geweldig ;D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 29 maart 2022 07:19
    Karig en grafisch hopelijk verouderd heb ik gehoord

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 29 maart 2022 08:50
    @Ziminar lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sokpop

    • 29 maart 2022 09:23
    Een van de verrassingen van het afgelopen jaar, geweldig spel!