Nieuws
Resident evil

Resident Evil Village-dlc wordt gratis

Ook gratis content voor Monster Hunter Rise in ontwikkeling

Geschreven door Michel Musters op
De aankomende downloadbare content voor Resident Evil Village wordt gratis.

Dat blijkt uit een rapportage van het bedrijf, waarin het expliciet meldt dat er gratis downloadbare content voor Resident Evil Village en Monster Hunter Rise in de maak is.

Het bedrijf meldt niet wat de gratis dlc precies inhoudt. In juni liet Capcom weten te zijn begonnen aan de ontwikkeling van de downloadbare content, maar sindsdien heeft het bedrijf niets gemeld over de inhoud.

Gisteren maakte Capcom bekend dat er tot 30 september in totaal 4,8 miljoen exemplaren van Resident Evil Village zijn verkocht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wat spelen we dit weekend? 30 en 31 oktober Flitsende shooter Bright Memory: Infinite verschijnt in november op pc
10

Reacties op: Resident Evil Village-dlc wordt gratis

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Frezzle

    • 29 oktober 2021 18:57
    Wat was dit een geweldige game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 29 oktober 2021 19:31
    Helaas niet kunnen spelen. Werd er kots- en kots misselijk van. Ik gok door de achterlijk lage FOV want dit heb ik echt nog nooit gehad met een game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 29 oktober 2021 20:04
    @The_Stifmeister
    Oeh, dat is balen, want dit is wel een gaaf spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 30 oktober 2021 09:21
    @The_Stifmeister kun je de game niet op PC spelen, en een fov moe gebruiken? (Heb ik ook gedaan)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 30 oktober 2021 13:00
    @Markus88
    Speel een game als deze het liefst op mn TV en niet op een laptop. Snap gewoon niet dat ze geen FOV slider hebben toegevoegd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DonnyLegend

    • 30 oktober 2021 13:40
    @The_Stifmeister een laptop kan je prima op een TV aansluiten, werkt precies hetzelfde als een console.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 31 oktober 2021 14:15
    @DonnyLegend
    Maar dan heb ik nog geen Dolby Atmos ;) (I know; ik ben een zeikerd). Afgezien daarvan trekt mijn laptop RE8 niet, denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 31 oktober 2021 10:55
    @The_Stifmeister Je zou, zoals aangegeven, de laptop op een tv kunnen aansluiten. Maar ik deel je mening volkomen dat het nergens op slaat dat er geen FOV slider in zit, vooral omdat de default fov zo slecht is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 29 oktober 2021 20:08
    Ik wil niet negatief overkomen (doe dat dan ook niet!), maar dit kan van alles betekenen. Van extra modes tot hele uitbreidingen. Ik vond het wel een heel gaaf spel, dus op zich zou ik geen bezwaar hebben om wat geld neer te leggen voor een degelijke uitbreiding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ulysses

    • 30 oktober 2021 10:01
    Maggen m houden, geen pannenkoek games voor mij.