Nieuws
Resident Evil revelations

Resident Evil: Revelations komt naar Nintendo Switch, PlayStation 4 en Xbox One

Ook komt Resident Evil: Revelations 2 naar Nintendo Switch

Geschreven door Eline Oosterloo op
Capcom onthult via Twitter dat Resident Evil: Revelations naar Nintendo Switch, PlayStation 4 en Xbox One komt. Deel 2 zal later ook naar de Switch komen.

In een tweet maakt Capcom bekend dat Resident Evil: Revelations op 29 augustus naar PlayStation 4 en Xbox One zullen komen. Later zullen Resident Evil: Revelations 1 en 2 op Nintendo Switch verschijnen. Een specifiekere releasedatum hiervoor is nog niet bekend.

De prijs voor Resident Evil: Revelations in de Verenigde Staten zal 19,99 dollar bedragen, inclusief dlc. Resident Evil Revelations kwam oorspronkelijk uit in 2012 voor Nintendo 3DS en verscheen later ook voor pc, PlayStation 3, Xbox 360 en Wii U.

Bekijk hieronder het officiële Twitterbericht en de aankondigingstrailer voor de release naar PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Release van alpha 3.0 voor Star Citizen uitgesteld naar september Nieuwe Super Mario Odyssey-artwork bevestigt onderwaterwereld
9

Reacties op: Resident Evil: Revelations komt naar Nintendo Switch, PlayStation 4 en Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 1 augustus 2017 12:03
    Is dit een goed spel? Kan het niet plaatsen of ik dit nu ooit gespeeld / review gezien heb…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 1 augustus 2017 12:07
    @wormpaul

    Ik vind van wel. En lekkere graphics op de 3ds. Geen idee of de game op tv ook goed overkomt. Maar ik vond dit een leuke game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 1 augustus 2017 12:18
    @wormpaul Beter dan resident evil 5 en 6.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cyandog

    • 1 augustus 2017 12:23
    @wormpaul Van wat ik begrijp is vooral de eerste Revelations game best wel goed en ja wat Maurice zei de 3DS versie zag er fantastisch uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 2 augustus 2017 21:18
    @wormpaul Vind hem wat tegenvallen (allang geleden uitgespeeld op de pc)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 1 augustus 2017 13:20
    Dank allen! Dan ga ik er absoluut voor gezien RE games bijna allemaal (deeltje 6….) leuk waren om te spelen :-)

    Zelfs met deel 5 heb ik me in de co-op meer dan goed vermaakt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • melody

    • 1 augustus 2017 13:23
    Mooi, lekker snel ook al. Singleplayer was vermakelijk en beter dan die van Re 5 en 6 en revelations 2. Maar de 2 player raid mode is waar dit spel echt begint! Leuk loot systeem, maandelijkse events voor sterke loot, vrij pittig om te completen. Ik ben erbij in augustus!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 1 augustus 2017 13:38
    @melody Voeg mij even toe op PSN (Wormpaul) en ik doe graag met je mee in de raid mode!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • melody

    • 1 augustus 2017 21:46
    @wormpaul Sorry ga hem halen voor de xbox one. Zal je wel toevoegen, misschien hebben we andere leuke games gemeen.