Nieuws

Resident Evil Revelations 1 en 2 komen in november naar Switch

Zowel digitaal als fysiek

Geschreven door Michel Musters op
Resident Evil Revelations 1 en 2 komen in op 28 november uit voor Switch, zo heeft Capcom aangekondigd.
Het bedrijf kondigde eerder al de Switch-versies van de twee titels aan, maar nu is dus ook de releasedatum bekend. Vorige maand verscheen Revelations nog op Xbox One en PS4.


Ze zijn digitaal los te koop, maar op dezelfde dag komt ook een fysieke versie uit. Op de cartridge staat alleen Revelations 1, het tweede deel kan met een bijgeleverde code gedownload worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Drie klassen uit de Dragon's Dogma: Dark Arisen-remaster Nieuwe maps en klassen komen dit jaar naar LawBreakers
18

Reacties op: Resident Evil Revelations 1 en 2 komen in november naar Switch

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • toeterbaas198219

    • 7 september 2017 09:06
    Gaan ze nou serieus alle games lopen porten naar de switch ?
    Waarom geen nieuwe leuke games maken?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 september 2017 09:27
    @toeterbaas198219 Dit is simpelweg een makkelijke en goedkopere manier voor de ontwikkelaar om bekend te worden met het platform. Als ze meteen een hele nieuwe game zouden ontwikkelen voor de Switch en de leercurve zou heel hoog zijn dan duurt die ontwikkeling veel langer met misschien een brakke game tot gevolg.
    Als ze dit goed bevalt komt er wellicht een nieuwe Switcg-game.

    Ik zit er toch keihard aan te denken om die Switch in huis te halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 7 september 2017 09:40
    @fonsrutte

    Hier precies hetzelfde. Alleen voor Zelda wil ik hem al in huis halen maar zie steeds meer en meer games voorbij komen die mij wel wat lijken op de Switch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 7 september 2017 09:40
    @fonsrutte Precies, en wellicht is het ook om te zien of dit soort games überhaupt wel verkopen op de Switch. Als zowel het ontwikkelen als de verkopen goed lopen zullen ze sneller geneigd zijn meer te maken.

    Zelf heb ik de Switch nu een tijdje, en ben er erg blij mee. In het begin twijfelde ik wel over aanschaf, maar ik speel er op dit moment meer mee dan elke andere console die ik heb.

    Met name het gemak om of even op TV, of in handheld mode te spelen is erg fijn, en als je van Nintendo games houdt, dan zit je toch al gauw goed. (Al moeten er echt nog wel meer games uit gaan komen, maar dat is een kwestie van tijd)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 september 2017 09:48
    @guitar_hero Klopt wel maar bij de wiiu was het snel over , Vandaar dat ik geen goed gevoel heb dat er alleeen maar oude games uit komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 7 september 2017 10:49
    @toeterbaas198219 Ik heb alsnog wel een beetje hetzelfde gevoel hoor, ik had een WiiU maar die heb ik verkocht. De begin twijfel was er bij de Switch voor mij ook precies om dezelfde reden die jij noemt, maar er zijn toch aardig wat games aangekondigd waar ik op zit te wachten.

    Ik denk dat als de verkopen van de Switch zo doorzetten, het wel goed komt. Maar zeker weet je het toch nooit en tot nu toe heb ik met de games die ik heb (en met name Zelda en Mario + Rabbids Kingdom Battle) geen enkele spijt van de aanschaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 september 2017 11:43
    @guitar_hero Met de wiiu was het zo over er is weinig op uit gekomen vandaar dat ik toch even wacht voor de kids.
    Ze hebben net een nieuwe pc.
    Maar een nintendo blijft leuk voor ze

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 7 september 2017 11:57
    @toeterbaas198219 Zelf heb ik dat meer met PC, daar komt tegenwoordig weinig op wat ik graag speel, dus dan geniet ik meer van een console. (Vroeger was dit echt wel andersom bij me, zal de leeftijd zijn ;))

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 september 2017 12:53
    @toeterbaas198219 IK heb al heel lang geen Nintendo meer in huis gehad, maar ik kan me inderdaad zo voorstellen dat als je al een WiiU in huis hebt staan je iets meer twijfelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 september 2017 13:36
    @fonsrutte Probleem is dat het met de wiiu snel over was , Hoeveel games zijn er nou op uit gekomen? Weinig kan ik je vertellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 september 2017 09:45
    @fonsrutte Ik hoop het , Het is de enige console die ik leuk vind voor de kids.
    Ze hebben nu een wiiu.
    Deze resident evil games heb ik laatst op pc gekocht voor 3 euro per stuk.
    En nee dat was niet episode 1 maar allemaal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lync

    • 7 september 2017 10:16
    @fonsrutte Zou het sowieso doen. Zelda is echt goud. Alleen voor die game is 'ie het al meer dan waard. En dan overige Nintendo games die nog komen. Zet die twijfel aan de kant en doe het!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 september 2017 10:17
    @lync Die zelda hebben ze ook al op de wiiu

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 7 september 2017 13:47
    @toeterbaas198219 Wii U is dood

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 8 september 2017 16:24
    @lord-ganon dat weet ik. Alleen dat gebeurt vrees ik ook met de switch :) vandaar dat ik 2 dikke pcs heb gebouwd voor de kids.
    Mocht de switch doorbreken haal ik die erbij voor ze

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 7 september 2017 15:32
    Aan de ene kant is het natuurlijk fijn voor de Switch gebruikers dat de keuze steeds groter wordt. Aan de andere kant zijn het wel allemaal 'oude' games. Ik zou daar zelf niet zo vrolijk van worden. Ik zou graag nieuwe titels willen zien. Maar goed, het is nog altijd beter dan niks.

    Maar voor mij zijn al die aankondigingen van relatief oudere games echt geen reden om een Switch aan te schaffen. De enige game die ik (tot nu toe) echt graag wil spelen is Zelda. Maar ik zou nooit voor één game een console aanschaffen. Maar wie weet komt er nog wat in de toekomst (Metroid). Ik ben helaas echt helemaal klaar met Mario. Zelfs Odyssey (met al zijn vernieuwingen) spreekt mij niet aan. Daarbij moet ik heel eerlijk toegeven dat het misschien door een vooroordeel komt, maar voor mij is het gewoon WEER Mario.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 7 september 2017 16:47
    @akira-2 En Zelda is natuurlijk niet WEER Zelda ;)

    Ik snap wat je zegt, en Nintendo moet zich natuurlijk nog bewijzen, maar als ik al kijk naar hoe de samenwerking verlopen is met Ubisoft voor Mario + Rabbids Kingdom Battle, heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen.

    Daarnaast komen games van (WEER) Kirby, Metroid, Yoshi, maar ik denk wel dat een groot deel van de kracht (en eveneens een zwakte) van Nintendo daar ligt. Ze behouden de IP / basis maar maken wel een nieuwe game. (Kijk naar Zelda, dat is echt fantastisch gedaan weer)

    Natuurlijk is het vertrouwen flink gedaald met de WiiU, maar we zullen zien wat het wordt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 9 september 2017 15:03
    @guitar_hero Ik denk zelf dat het vertrouwen ook niet goed herstelt.