Nieuws
Resident Evil 7

Resident Evil 7 Gold Edition aangekondigd

Verschijnt op 12 december

Geschreven door Michel Musters op
Capcom heeft een Gold Edition aangekondigd voor Resident Evil 7.
Deze Gold Edition moet op 12 december verschijnen voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Hierin zit natuurlijk niet alleen de basisgame, maar ook de verschenen en aankomende downloadbare content van de game. Het gaat om Banned Footage Vol. 1, Vol. 2 en het te verschijnen End of Zoe.


Er is nog een vierde dlc-pakket in de maak die seizoenpashouders van de game is beloofd, Not a Hero. Deze is uitgesteld maar verschijnt nu op dezelfde dag als de Gold Edition. Deze dlc staat niet op de disk van deze editie, maar is wel gratis te downloaden voor eigenaren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Anno 1800 Blood Bowl 2: Legendary Edition nu verkrijgbaar op pc en consoles
9

Reacties op: Resident Evil 7 Gold Edition aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wildstorm

    • 6 september 2017 09:18
    Nog nieuws omtrent de VR ondersteuning voor de PC versie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 6 september 2017 09:25
    @wildstorm
    Ik wou net hetzelfde zeggen. Werd kotsmisselijk van RE7 op de PSVR (vermoedelijk door een te lage framerate) en wil eens kijken of dat met de Rift beter gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 6 september 2017 10:39
    @sander999 De framerate is volgens mij prima, velen hebben nergens last van. Ik denk dat het vooral zal liggen aan welke control setting je gebruikt hebt.

    Zelf werd ik vrij snel misselijk van VR in het begin, maar RE7 heeft me geen enkel probleem opgeleverd. Het was dan ook echt een heerlijke ervaring voor mij!

    Deze gold editie ga ik ook zeker aanschaffen, aangezien ik de season pass niet gekocht heb omdat ik al verwachtte dat een dergelijke versie uitgebracht ging worden.

    De PSVR exclusive constructie zou een jaar duren, dus in januari kunnen PC gebruikers er mee aan de slag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 6 september 2017 16:35
    @guitar_hero same here, re7 in+/- 20 uur met de psVR op mn kop en niets nada noppes misselijkheid (en dat wil niet zeggen dat mensen er wel last van kunnen hebben!) , free motion en gaaaaan , 1 van de beste vr ervaringen tot nu toe. Enkel het wachten op "Not a Hero" vind ik ondragelijk, omdat het eigenlijk deze zomer al zou uitkomen ;/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 6 september 2017 17:01
    @casualkiller Zeker, ik wilde ook niet zeggen dat niemand er last van zou kunnen hebben. Daarin heb ik al goed gezien dat het per persoon enorm kan verschillen!

    Het wachten vind ik ook vervelend, zeker omdat RE7 zelf al zo'n geweldige ervaring was wil ik meer zien! Maar goed, hij komt, en is in ieder geval nog steeds gratis. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 6 september 2017 16:12
    Ik lees alleen maar positieve dingen over RE7. Maar toch heeft een RE game me nog nooit zo weinig getrokken als dit deel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 6 september 2017 20:04
    Ik ga de gold editie kopen voor de One. Klinkt goed allemaal!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 7 september 2017 10:04
    Vond het eigenlijk geen RE meer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 7 september 2017 18:47
    Goede game! Maar heeft weinig met RE te maken voor mij. Ik snap best dat de nieuwe generatie dit geen problem vindt. Ik zou liever een RE zien zoals deel 2 of 3.