Nieuws

Remasters van Turok en Turok 2 aangekondigd voor pc

Dino-shooters krijgen verbeterde graphics

Geschreven door David Kers op
De klassieke actiegames Turok: Dinosaur Hunter en Turok 2: Seeds of Evil krijgen een remaster op de pc. Dit maakte Night Dive Studios bekend.

Beide games krijgen verbeterde graphics en andere verbeteringen. “Toen Turok: Dinosaur Hunter voor het eerste werd uitgebracht was het niets minder dan revolutionair,” zegt Stephen Kick ceo van Night Dive Studios.

“Op dat moment bood nog geen een game de combinatie van graphics en een open wereld die Turok aanbood. We zijn erg blij met deze mogelijkheid om de fantastische franchise weer tot leven te laten komen en deze titels met het hedendaagse gamepubliek te delen.”

Night Dive Studios staat er om bekend oude games terug te brengen. Zo bracht het eerder System Shock 2 en Sid Meier's Colonization opnieuw uit. De remasters van Turok en Turok 2 hebben nog geen releasedatum, maar beide titels verschijnen op Steam, GOG en een reeks andere digitale distributieplatformen.

Bron: GameSpot

Dit artikel delen:

Lees meer

Google lanceert gamestreamingsite Youtube Gaming Skateboarders over Tony Hawk’s Pro Skater 5
10

Reacties op: Remasters van Turok en Turok 2 aangekondigd voor pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • paul123456789

    • 26 augustus 2015 17:39
    Dit maakt nou mijn dag! Deze games heb ik vroeger kapot gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 26 augustus 2015 18:23
    Games remasteren omdat het ooit revolutionair was - de perfecte manier om een mooie herinnering kapot te maken. Het is hoe dan ook ver van bijzonder vandaag de dag; sterker ik ben open world games behoorlijk zat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • themaniacboy

    • 27 augustus 2015 12:25
    Volgens mij heb jij nooit Turok gespeeld. Het is geen echte open world game zoals the Elder Scrolls. Het is meer vrij rondlopen in een leven vol met dinosauriërs en schurken, zoals de meeste 90's FPS games deden qua level design en gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 26 augustus 2015 19:31
    Hier wordt ik vroljik van!!!
    Heb ze kapot veel gespeelt op n64 nostalgie ftw!
    Dit zijn ook de beste turok games en dat is een feit, laat maar komen die remasters !!!
    I am turok!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gemer319

    • 26 augustus 2015 20:00
    Yes!!!…nooit gedacht dat dit ooit zou gebeuren….waanzinnig goed. Turok 1 en 2 heb ik vroeger kapot gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 26 augustus 2015 20:27
    Nice. Maar zou graag remakes zien van wat andere games:
    Evolva
    Sacrifice
    Dark Earth

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 27 augustus 2015 00:49
    T-Rex met laserogen, Veloceraptors met machinegeweren, pijl en boog met explosieve koppen en de fucking badass CERBRAL BORE!! Turok FTW!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 27 augustus 2015 08:19
    Awsome! Honderden keren dood gegaan maar het was genieten toendertijd :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Galixy84

    • 27 augustus 2015 11:16
    Was zeker een leuk spel op de N64. Vooral de muliplayer. Dat was meestal 1 vs 1 of 1 vs 1 vs1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shatteredhill

    • 27 augustus 2015 15:31
    Mijn vader en zijn vrienden zaten vaak Turok te spelen om de beurt haha. Zou zo gaaf zijn om een stel oude 60+ knarren nu deze game te zien spelen weer.