Nieuws

Remaster van Assassin's Creed Rogue aangekondigd

Verschijnt op 20 maart voor PS4 en XOne

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft Assassin’s Creed Rogue Remastered aangekondigd voor Xbox One en PlayStation 4.

De game verschijnt op 20 maart op PlayStation 4 en Xbox One. De remaster bevat het basisspel, alsmede alle downloadbare content die daarna is uitgegeven, waaronder The Armor of Sir Gunn en The Siege of Fort de Sable. De nieuwe versie ondersteunt PS4 Pro en Xbox One X, dus loopt in 4K op deze systemen.

Ubisoft heeft een eerste, korte trailer uitgegeven die hieronder te zien is. De game verscheen oorspronkelijk in 2014 op PS3 en Xbox 360 en een jaar later op pc. Het spel is een vervolg op het populaire Assassin's Creed 4: Black Flag.

Dit artikel delen:

Lees meer

Final Fantasy 12: The Zodiac Age komt volgende maand naar pc Aqua Moto Racing Utopia komt naar Switch
12

Reacties op: Remaster van Assassin's Creed Rogue aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • AGxKiiNG

    • 12 januari 2018 09:28
    Ik vraag mij oprecht af wie hier op zit te wachten.. Op Coola na dan.

    Ik heb deze nooit gespeeld maar dit was toch 1 van de games uit de mindere periode van AC?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hiss

    • 12 januari 2018 09:52
    @AGxKiiNG Neeee joh. Deze heb ik pas afgelopen jaar gespeeld omdat ik na het erg matige Unity even geen AC meer kon zien. Dit deel is best wel goed. In de basisgameplay is dit Black Flag, maar dan met een beter verhaal, vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 12 januari 2018 12:03
    @AGxKiiNG ik!! Geweldig om weer een game in de style van black flags te kunnen spelen, daarnaast is dit sowieso een van de betere A-C delen die je niet gemist mag hebben, veel mensen hebben dat wel gedaan omdat in het zelfde jaar unity uit kwam. Goede zet van ubi wat mij betreft!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 12 januari 2018 10:19
    De game is wel tof alleen mis ik wat game play elementen. Je wordt nog steeds "bestraft" als je burgers vermoordt bijvoorbeeld. Iets waar een Tempelier niet om zo geven.

    En Shay werd van te voren en op de verpakking neergezet als een gigantische bedreiging voor de Assassins en dat valt ook best mee of tegen (ligt eraan hoe je het bekijkt).

    Maar verder een toffe game en ik ga hem met plezier nogmaals spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 januari 2018 10:49
    @bigds9fan

    Is niet helemaal waar. Alleen in het begin word je gestraft maar zodra je een fullpledged Templar bent mag je ongestraft burgers vermoorden alhoewel je wel een bounty hunter ofwel Assassin achter je aan krijgt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 12 januari 2018 11:11
    @coola Ok dan herinner ik het me verkeerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 januari 2018 10:47
    Leuk voor de mensen die de game nog niet hebben voor de PS3/X360 of voor mensen die om 4k geven. Ik zelf ga de remaster niet kopen. Dat gezegd hebbende is het wel echt een goed spel, het borduurt verder op wat Black Flag zo goed maakte en dat je eens een keer voor een Templar speelt zorgt voor een frisse wind. Zeer zeker een aanrader.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 12 januari 2018 14:51
    @coola *Raapt zichzelf weer op na van zijn stoel te zijn geblazen* Wat zeg je me nou? Er komt een Assassin's creed game uit en jij gaat m NIET kopen? Kan dat wel zomaar? Er zijn een paar zekerheden in t leven. 's morgens komt de zon op, 's avonds gaat ie weer onder, en Coola houd van assassin's creed. Daar kan je niet zomaar tegenin gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 januari 2018 16:12
    @darkmanwls

    Tja ik blijf allereerst een Zeeuw dus daarop kan ik alleen maar zeggen 'Ons Zeeuwen bin zuunig'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • G.T

    • 13 januari 2018 09:45
    @darkmanwls Niet alleen dat maar ook een zekerheid over Roze tinted glasses als het gaat om game devs/publishers, idd erg schokkend, alsof we zijn belanden in een alternate universe!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowKiller

    • 12 januari 2018 13:58
    Deze komt gewoon in huis. Zat laatst te denken om dit deel nogmaals te spelen. Komt goed uit met een remaster.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 12 januari 2018 15:55
    Instant buy, zelfde reden als ShadowKiller.

    Ik was erg blij toen deze game BC werd op de One en was er al aan begonnen maar mee gestopt vanwege nieuwe titels, maar nu dat deze in een nieuw jasje komt ga ik er in maart zeker helemaal los mee.