Nieuws

Company of Heroes 3 wordt mogelijk vandaag onthuld

Relic Entertainment zendt vanavond een livestream uit

Geschreven door Michel Musters op
Relic Entertainment onthult vanavond tijdens een livestream mogelijk een nieuwe Company of Heroes-game.

Sinds gisteravond loopt er een timer af op het Twitch-kanaal van Relic - de livestream is hieronder te bekijken. Om 19:00 uur vanavond is de tijd op en gaat er iets getoond worden.

Hoewel Relic en uitgever Sega niet hebben gemeld wat er vanavond onthuld wordt, zijn er gedurende de timer beelden van de Tweede Wereldoorlog te zien. Fans verwachten dan ook dat Company of Heroes 3 onthuld gaat worden. Daarnaast werkt Relic aan het deze herfst te verschijnen Age of Empires 4, maar daar lijkt de stream niets mee te maken te hebben.

Vooral Company of Heroes 2 uit 2013 wordt gezien als een van de beste real-time strategiespellen. De game speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. Daarbij heeft Relic sinds de lancering van de game vaak updates uitgegeven. Eerder dit jaar was de game en diens uitbreiding al gratis op Steam te claimen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Atlus hint naar zeven aankondigingen rondom Persona-franchise Populaire Final Fantasy 14 was tijdelijk digitaal uitverkocht
12

Reacties op: Company of Heroes 3 wordt mogelijk vandaag onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    mcbrew

    • 13 juli 2021 09:07
    Dat zou echt heel tof zijn! Ik vond CoH 1 en 2 echt te gekke strategy games!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ar_barca_ajax

    • 13 juli 2021 09:32
    @mcbrew Same here, zou er heel blij mee zijn. Misschien in de Pacific dit keer met schepen er bij en dan nog een deel in afrika ofzo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 13 juli 2021 10:06
    @Ar_barca_ajax op de beelden bij de countdown clock zie ik iets wat op afrika (woestijn) lijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ar_barca_ajax

    • 13 juli 2021 10:12
    @mcbrew ja ik zag het pas na mijn reactie haha, maar geloof ook dat er iets met sicily invasion ofzo in beeld kwam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 13 juli 2021 13:01
    @Ar_barca_ajax Ja, is inderdaad 100% invasion of Sicily als ik naar de beelden kijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 13 juli 2021 10:22
    Hier kan ik echt niet op wachten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 13 juli 2021 10:24
    CoH2 vond ik verschrikkelijk, niet qua gameplay maar wel qua interface en ingame aankopen. Had nog nooit zoiets meegemaakt, zoveel spam in een game. Hopelijk doen ze dat niet in deel 3, of stoppen ze het weg achter een klein knopje: Store.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 13 juli 2021 10:34
    Deel 2 was wel minder dan deel 1 maar nog steeds heel goed mee vermaakt. Echt 1 van de beste RTS games. Ben heel nieuwsgierig naar deel 3, wat een leuke verrassing! Niet verwacht aangezien ze ook met Age of Empires 4 bezig zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wokkel

    • 13 juli 2021 10:51
    @Zut met de juiste mod is deel 2 weer net zo goed als deel 1, dan wel niet beter vind ik. Maar ben het met je eens dat deel 1 een speciaal plekje heeft :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 13 juli 2021 11:13
    Denied

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 13 juli 2021 21:10
    Deel 3 is ondertussen aangekondigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 13 juli 2021 21:37
    En je kan de Alpha demo al spelen via Steam.