Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Release Assassin's Creed Valhalla verplaatst naar 10 november

Lanceertitel voor Xbox Series X

Geschreven door Jacco Peek op
Assassin's Creed Valhalla verschijnt op 10 november, in plaats van 17 november. Dat laat Ubisoft weten.

Daarmee is Valhalla de een lanceergame voor Xbox Series X en Xbox Series S. Op die dag verschijnt de game ook voor PlayStation 4, Xbox One, Stadia en pc. Een PlayStation 5-versie is op lancering van die console beschikbaar.

De Xbox Series X-versie van de game kent een aantal grafische updates en draait op 60fps en in 'volledige 4K-resolutie'. Daarnaast kunnen spelers gratis upgraden naar de next-gen-versie en wordt progressie overgedragen bij de overstap.

Daarnaast maakt Ubisoft bekend dat Watch Dogs Legion op 10 november ook direct beschikbaar is voor de Series X en Series S. Deze versie maakt gebruik van ray-tracing, een hogere resolutie en betere schaduwen. Watch Dogs Legion verschijnt op 29 oktober eerst voor de huidige consoles, Google Stadia en pc.

Vandaag maakte Microsoft bekend dat de Xbox Series X op 10 november verschijnt. De console kost 499 euro.

Morgen houdt Ubisoft een nieuwe Ubisoft Forward-presentatie.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gouden PlayStation 5 kost zo'n 8900 euro Microsoft voegt EA Play toe aan Xbox Game Pass Ultimate
9

Reacties op: Release Assassin's Creed Valhalla verplaatst naar 10 november

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • calivaty

    • 9 september 2020 16:49
    Waarschijnlijk omdat ze verder van de release van Cyberpunk willen zitten. Ze voelen nattigheid ;) Snap sowieso niet dat ze voor deze datum gekozen hebben. Ik wacht lekker tot deze afgeprijsd is aangezien ik me volledig op Cyberpunk ga storten :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 9 september 2020 17:56
    Ik heb mijn one toen gekocht met bundel AC Black Flag en Unity..
    Zou zomaar kunnen dat Xbox als laatste konijn Walhalla in de bundel gooit..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 10 september 2020 06:57
    @kleinekoosjer vind ik persoonlijk nou niet echt een game waar ik een console voor zou kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 10 september 2020 10:41
    @fonsrutte dat kan uiteraard. Ik ben echter fan van het eerste uur. Heb bijna alle ac's uitgespeeld. Jep.. je leest het goed; ze bestaan nog; ac fans. haha. . Het gaat wel in vlagen hoor. Ik moet er echt tijd voor maken; maar eenmaal er in dan kan ik mij er uren en uren mee vermaken. En dan proberen de hele kaart te ownen.. heerlijk. Ik snap heel goed waar de kritieken vandaan komen; kwantiteit nam het over van kwaliteit in de serie. Echter sinds origins en odyssey is de serie echt wel weer op het juiste pad. Over walhalla was ik in eerste instantie in dubio.. Vikings.. dat betekend weer bootjes.. ik hou niet zo van bootjes in AC. Ik hou van bootjes in Sea of Thieves.. maar de eerste trailer bracht grafisch best wel wat op de plank (dat vergezicht zag er adembenemend mooi uit). Toen kwam het nieuws dat hij op 30fps zou draaien.. En al heb ik daar nooit echt problemen mee gehad; je hoopt toch dat de nieuwe gen wat nieuws voorschotelt.. en nu dat dus is bevestigd voor xbox ben ik best wel siked aan het worden en vermoed ik dat dit gewoon mijn launch titel gaat zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ViperVenom

    • 9 september 2020 19:09
    Wel toevallig op de release van de Series S is natuurlijk zodat mensen die versie kopen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 9 september 2020 22:55
    @ViperVenom de series S en series X komen op dezelfde dag uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ViperVenom

    • 10 september 2020 20:33
    @FishSt1ck Goh meen je dat nou

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 10 september 2020 00:12
    Wel super relaxed dat ACW op de series X op 60 fps gaat draaien. Gaat de ps5 daarin mee of is dit de eerste tik van ms als het aankomt op power?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 10 september 2020 06:58
    @kleinekoosjer tuurlijk gaat de PS5 daarin mee of Ubisoft moet lui zijn, maar dan snijden ze vooral zichzelf in de vingers