Nieuws
switch rood

Rekenmachine-app voor Nintendo Switch vandaag verkrijgbaar

Voor negen euro

Geschreven door Cody van den Bogert op
Er is een rekenmachine-app onderweg naar de Nintendo Switch.

De applicatie heet Calculator en is vanaf vandaag verkrijgbaar in de eShop. Gratis is de digitale rekenmachine niet, de applicatie wordt namelijk weggezet voor negen euro. 

Calculator is ontwikkeld door Sabec en is dus vanaf vandaag verkrijgbaar voor Nintendo Switch. Volgens de beschrijving van de app gaat het om een eenvoudig te bedienen rekenmachine met een praktisch en modern design. Daarnaast verwacht de ontwikkelaar dat de app populair zal zijn onder studenten en ingenieurs.

Verder beschikt de rekenmachine over wetenschappelijke functies, zo kan er gebruik worden gemaakt van sinus, cosinus en tangens. 

Calculator

Dit artikel delen:

Lees meer

Strategiegame Galactic Civilizations 4 aangekondigd Cryptomining-gpu’s betreden langzaamaan de markt en rgb-gamestoel
29

Reacties op: Rekenmachine-app voor Nintendo Switch vandaag verkrijgbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    HunterSeeker

    • 12 mei 2021 11:31
    wow nog geld voor vragen ook. Vind het stiekem ook best duur

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 12 mei 2021 11:36
    Eerst de hoofdprijs vragen voor 30 jaar oude nes/snes ports en nu 9 euro voor een calc app.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 12 mei 2021 11:57
    @StormFox Over wie heb je het nu?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DaFixer

    • 12 mei 2021 12:54
    @StormFox Tja dat is Nintendo.
    Daarom heb ik mijn switch gesoftmod.
    Alleen maar profijt er mee gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 12 mei 2021 13:42
    @DaFixer Dus het is volgens jou Nintendo die voor deze calculator 9 euro durft te vragen? Beetje dom om dat te zeggen als deze app van Sabec is. Daarnaast mag je mij aangeven waar Nintendo €60,- heeft gevraagd voor een NES of SNES game op de Switch.

    En gefeliciteerd met je illegale manier van games spelen. Gelukkig zijn niet alle gamers zo skir als jij en betalen ze wel gewoon voor de software die ze willen. Als je deze hobby niet kan betalen, dan moet je misschien maar een andere hobby zoeken.
    Zou namelijk hetzelfde zijn als dat ik zou zeggen: Ik ben gek op snelle auto's, dus betaal ik om met mijn auto op het circuit van Zandvoort te mogen rijden. De Ferrari waarmee ik kom heb ik echter gestolen omdat ik die auto gewoon veel te duur vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 12 mei 2021 15:43
    @Exalian-1 En omdat zoveel mensen er een stelen worden ze alleen maar duurder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 12 mei 2021 15:42
    @StormFox Die Snes games krijg je toch gewoon gratis bij een nintendo online abonnement? En die 9 euro voor die calc app dat is niet nintendo, maar Sabec. Staat ook gewoon in het artikel. Dat is inderdaad duur, maar Nintendo niet aan te rekenen.
    Ik wil Nintendo niet heilig verklaren, want ze kunnen inderdaad best graaien, maar niet in dit geval.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 12 mei 2021 11:38
    Als je klaar bent met de wiskunde toets kan je meteen verder met je game hehe… Maar 9 EUR…jeetje man…zou iemand dat nou echt kopen??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 13 mei 2021 07:09
    Alleen mensen die niet kunnen rekenen 🤣

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sven

    • 12 mei 2021 11:42
    Heb je toch geen calculator voor nodig om uit te rekenen dat dit veel te duur is!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 12 mei 2021 12:16
    Is dit een kopie van de calculator van de Ipod? Of ben ik gek haha? https://www.apple.com/au/channel/ipodtouch/features/calculator.html

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 12 mei 2021 13:44
    @MelvinChowder Hahaha lijkt er inderdaad wel heeeeel veel op! :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Dokter Caspari

    • 12 mei 2021 12:38
    Zag hem al staan inderdaad, reken er maar niet op dat ik dit aanschaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DaFixer

    • 12 mei 2021 12:49
    Zozo 9 euro, dan maar een NSPtje zoeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 12 mei 2021 13:47
    @DaFixer Nee, jij moet een andere hobby zoeken. Beetje raar om zo stoer te doen met je illegale praktijken. En daarnaast…wtf moet je met een calculator op je Switch?!?! Zie de opmerking van Ziminar hieronder. Die gebruikt zijn verstand tenminste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 12 mei 2021 15:48
    @Exalian-1 Piracy is een van de redenen dat gamen duur wordt (niet de enige, hebberige bedrijven is er ook een). Maar daar een beetje tof mee gaan zitten doen is inderdaad misplaatst. Als je niet genoeg geld hebt hoeft gamen helemaal niet zo duur te zijn overigens. Als je de drang om alles direct bij release te moeten hebben kan loslaten wordt gamen ineens vele malen goedkoper.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 12 mei 2021 17:10
    @Messtranor Helemaal mee eens. En tegenwoordig liggen games al in twee maanden in de budgetbak.
    Ok, misschien niet de Nintendo games, maar die behandelen hun content net zoals Disney dit doet en waarde ziet in hun producten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 12 mei 2021 18:49
    @Exalian-1 omdat Nintendo ook veruit de meeste van hun games zelf maakt, of onder eigen beheer laat maken door verbonden bedrijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 12 mei 2021 13:00
    Waarom zou ik een rekenmachine willen op mijn Switch voor 9 €, terwijl deze voor noppes op mijn telefoon zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rashura

    • 12 mei 2021 14:55
    Ik dacht dat dit een game-nieuws website was