Regisseur hoopt snel aan opnames Ghost of Tsushima-film te beginnen

Regisseur hoopt snel aan opnames Ghost of Tsushima-film te beginnen

Regisseur Chad Stahelski hoopt snel aan de opnames van de aangekondigde Ghost of Tsushima-film te kunnen beginnen.

Dat meldt hij in een interview met het tijdschrift Total Film (via Slash Film). Hij werd gevraagd om een update te geven over de Ghost of Tsushima-film. "Dat is mijn favoriete project om hierna te doen. Zonder al teveel in detail te treden, ben ik er enorm geïnteresseerd in. We hebben een geweldig script en een goed, creatief team erachter. We moeten nu alleen de zakelijke elementen vastleggen."

Hij vervolgt: "Ghost is een speciaal project en iedereen realiseert zich dat. Iedereen wil het doen, en we willen nieuwe technologieën introduceren en zo op een nieuwe manier de epische samoeraisfeer overbrengen. We moeten gewoon veel dingen regelen voordat we echt aan de slag kunnen, vooral op creatief gebied. Met dat proces zijn we nu bezig, zorgen dat alles samenkomt zodat we het goed kunnen doen."

Begin vorig jaar werd aangekondigd dat Sony Pictures en PlayStation Productions aan een film gebaseerd op Ghost of Tsushima werken. Regisseur Chad Stahelski regisseerde ook de John Wick-films. Sucker Punch, de ontwikkelaar van de game, helpt mee. Stahelski liet eerder al weten dat hij de hele film Japanstalig wil maken.

Ghost of Tsushima verscheen in 2020 op PlayStation 4 en in 2021 op PlayStation 5 en laat spelers als samoerai Jin de Tsushima-eilanden van Japan bevrijden van een Mongoolse invasie. Het spel wordt geprezen om zijn interessante open wereld, kleurrijke graphics en odes aan de samoeraifilms. Het is waarschijnlijk - maar nog niet officieel bevestigd - dat Sucker Punch aan een vervolg op de game werkt.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Ik snap eerlijk gezegd niet wat voor velen de game zo fantastisch maakt. Begrijp mij niet verkeerd, ik vermaak mij er momenteel prima mee maar ben wel oprecht benieuwd waarom het zo geprezen wordt. Voor de tijd waarin het uit is gekomen voelt het voor mij aan als een verouderde game waarbij lang niet alles zo perfect is als men doet voorkomen: - Graphics zijn niet echt super mooi ofzo, met name van characters; - Animaties van vijanden zijn vrij houterig, al helemaal de eerste vijand tijdens een stand-off; - Erg repetitieve objectives waarvan het continu tracken van voetstappen in veel missies toch wel echt zeer ouderwets is en repetitief; - Niet echt hele intelligente AI voor enemies. De combat en stealth vind ik verder wel aardig uitgewerkt en nogmaals, ik vermaak mij prima met de game maar ik mis wel vaak wat kritische noten die ik wel veel zie als commentaar bij andere games.

0
test

@FrozenOne-94 Ik ben het met veel van je punten eens. Toch is voor mij deze game een meesterwerk en dat komt zeker niet door de perfecte afwerking. Want die is er niet. Nu vind ik wel dat de game er juist wel heel goed uitziet als je niet naar personages kijkt, die hebben iets plastic achtige.en houterige animaties. Maar wel de vallende bladeren. De rook die met de wind mee waait en ook veranderd als je de windrichting veranderd. De pampas gras en ander grassen wat sierlijk op de wind beweegt. Voor mij is dat wat ik juist heel mooi vind. Maar ook dat is niet waarom ik dit een meesterwerk vind. Voor mij is het de hele presentatie. De juiste klanken van zen achtige muziek. Als Jin door hoog gras loopt houd hij zijn handen zodat het gewas in het voorbij komen door zijn vingers streelt. De mogelijkheid om een duel aan te gaan wat heel bushido aanvoelt. De zweverige gesprekken. De haiku die je op veel plekken kunt schrijven. De lore dat je dieren moet volgen omdat die van betekenis zijn. Zoals die vossen, inari shrines staan ook in Japan in het teken van vossen. Met mogelijk de bekendste Fushimi inari Taisha in Kyoto met zijn duizenden rode toegangspoorten. Het is het geheel. En de game is helemaal niet perfect. Boven op een berg vind ik vergezichten best lelijk. Maar in een mooi bos vallen de bladeren mooi, de takken bewegen ook vrij realistisch. En ik kan dit nog anders omschrijven: voor mij is dit een meesterwerk omdat het voelt als een avontuur vakantie in historisch Japan. En ook als een vakantie die ik echt in Japan had en ik ook in bossen op zoek was naar een tempel. Tuurlijk wel met iets meer kaarten en alles maar het gevoel van verwondering in de natuur is net zo mooi. En dat gevoel hebben ze bij sucker punch voor mij perfect nagemaakt. Is het perfect, nee verre van. Maar alles samen maakt het een game die puur lijkt gemaakt uit respect en eer voor het bron materiaal.

0
test

@watashi wa maurice desu. Precies dat! De sfeer, de duels het ademt gewoon zoveel vakmanschap en passie uit waarmee deze game gemaakt is. Ik neem de iets mindere graphics voor lief, heb de game onlangs helemaal uitgespeeld met heel veel plezier.

0

Aanbevolen voor jou