Nieuws

Regisseur Deadpool 2 maakt The Division-film

Jake Gyllenhaal en Jessica Chastain spelen hoofdrol

Geschreven door Michel Musters op
De verfilming van Ubisofts The Division wordt geregisseerd door David Leitch, bekend van onder andere Deadpool 2 en John Wick.
Leitch begint een grote naam in het actiegenre te worden dankzij de eerste John Wick, Atomic Blonde en het aankomende Deadpool 2. Hij heeft Jake Gyllenhaal (Donnie Darko, Nightcrawler) en Jessica Chastain (Interstellar) als hoofdrolspelers aangetrokken.


In The Division heerst een dodelijk virus in New York City. De stad ligt daardoor op zijn gat, al zijn er wel overal looters en andere criminelen. Spelers zijn onderdeel van The Division, een speciaal team dat orde op zaken moet stellen.

Het is nog niet bekend wanneer de verfilming van The Division in de bioscopen draait, maar volgens geruchten komt de film in 2019 pas op zijn vroegst. Leitch zou eerst aan een nieuwe Fast & Furious-film werken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr is een maand uitgesteld Live om 20:00: Maelstrom
14

Reacties op: Regisseur Deadpool 2 maakt The Division-film

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • obi-twan kenobi

    • 20 april 2018 09:02
    Ik neem aan dat Wick in de eerste zin na de inleiding eigenlijk Leitch hoort te zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 20 april 2018 09:30
    @obi-twan kenobi precies wat ik ook dacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 20 april 2018 09:18
    Ben benieuwd of de hoofdpersoon in de film wel kan praten…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 20 april 2018 09:35
    De film gaat vast epic worden, maar toch vraag ik mij af in hoeverre The Division
    de naam "Tom Clancy" mag dragen aangezien de beste mijnheer al sinds 2013 tussen zes plankjes ligt. Het verhaal zal wel een samenraapsel zijn van diverse boeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 april 2018 10:04
    @StormFox Het zou losjes gebaseerd zijn top The Collapse.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 april 2018 10:05
    En valt de hoofdpersoon dan ineens door de grond zoals in de game gebeurde?

    Op zich hebben ze wel al wat klinkende namen voor het project, maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niets.
    Prince of Persia was ook reteslecht met Gylenhaal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 20 april 2018 12:14
    @fonsrutte

    Gemma Arterton maakte de film nog enigszins dragelijk om naar te kijken :p
    Ben benieuwd, over het algemeen zijn films gebaseerd op games ruk.

    Doom, Prince of Persia, Spawn, Mortal Kombat etc wat een meuk.
    Terwijl er games zijn waar je echt een dikke verfilming van zou kunnen maken, weten ze het altijd te verpesten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 april 2018 12:40
    @spreadthehate Spawn was een comic en geen game toch?
    Ik vond Warcraft nog wel enigszins te pruimen, maar zeker niet de topper waar men op hoopte inderdaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 20 april 2018 13:25
    @fonsrutte

    Zeker wel, Spawn Armageddon op de PS2.
    Maar inderdaad het komt vanaf een comic.

    Spawn film had zoooooveel dikker kunnen zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 april 2018 16:37
    @spreadthehate Er is een nieuwe Spawn-film in de maak:
    https://www.imdb.com/title/tt1206546/?ref_=fn_al_tt_2
    Rated R en het script komt van McFarlane zelf, dus die wordt hopelijk een stuk beter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 21 april 2018 20:17
    @fonsrutte

    "Todd Macfarlane stated in an interview that this movie was planned to be written as a strong "R-Rated" film"

    Dit klinkt al een heel stuk beter, precies zoals Spawn had moeten zijn. Gewoon bruut met veel gore.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 20 april 2018 10:54
    Laat maar komen. Gylenhaal is een goede acteur en Prince of persia the sands of time was een erg vermakelijke game verfilming (een van de weinige game verfilmingen die ik om de zoveel tijd nog eens kijk.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 20 april 2018 20:02
    @coola

    De enige game verfilming die ik zelfs op dvd/blu-ray heb. Niet dat ik hem zo sterk vind maar wel vermakelijk weg kijken. Ik snap dat fans van de serie van prince of persia games waar het losjes op gebaseerd is vielen over veel details. Maar voor mij als iemand die daar geen zak om geeft omdat ik games en films toch langs elkaar beoordeel vond ik dit wel een leuke.

    Edit: ik heb er nog 1.
    Need for speed. Vooral omdat de film zo mooi beelden laat zien. Ik hou wel van films die mooie beelden van kust omgevingen en zo laten zien. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 20 april 2018 22:39
    Nou als Leitch eerst nog aan een F&F; film gaat werken, dan hoef je zeker niet te verwachten dat the division nog in 2019 in de bios komt.
    En of het een goede keuze is moeten we nog maar zien, DP2 is nog niet uit en we hebben wel vaker gezien dat latere films van een filmmaker bagger kunnen zijn (goed voorbeeld Rian Johnson met The Last Jedi, te slecht voor woorden gewoon).