Onze Erwin Bergervoet speelde afgelopen week nog op de Games Convention met Ubisoft’s Red Steel, maar het spel zal nog heel wat veranderingen ondergaan totdat het in de winkels komt te liggen. Het belangrijkst is uiteraard dat het zwaard realtime bestuurd gaat worden met de Wii-controller. Oorspronkelijk activeerde bewegingen met de controller bepaalde moves in het spel. In de uiteindelijk versie kun je echter je creativiteit de volle loop laten gaan op je vijand.
Andere leuke dingen zijn de graphics die nog verbeterd zullen worden en dat het spel door streaming-technologie geen laadtijden zal bevatten. Over de versie die op de Games Convention te spelen was kun je hier lezen.
Reacties op: Red Steel krijgt realtime zwaargevechten en meer
Gromba
Autlauw
fant
Red_Carnage
DeathClock
Zwaardgevechten of zware gevechten?
fant
Zo hebben ook de mensen met wat minder geld dezelfde graphics!
Go nintendo! (ookal ben ik een xbox fanboy…)
Lord Cava
gamer24.7
Monkwarrior
ebenezergrym
XoR^
Verder lijkt me dit wel een toffe game, maar ik denk niet dat ik een Wii zal kopen. (het niet ondersteunen van HD is daar slechts een van de redenen van)
fant
Als ik hier een HD-tv had staan had ik er zeker weten anders over gedacht.
Maarja, ik heb een 50 hz prut tv…
Wise_Man
aapman
messy
Dat lijkt me echt dope
spanzel
anonymous
Ktotharemmid
Ronn
Tidusthebest
dude.. doe me dit niet aan, ZWAARD (of bedoel je toch zwaar )