Nieuws

Red Faction Guerilla Re-Mars-tered aangekondigd

Komt naar PS4, Xbox One en pc

Geschreven door Michel Musters op
THQ Nordic heeft een remaster van de game Red Faction Guerilla aangekondigd.
Red Faction Guerilla Re-Mars-tered moet in het tweede kwartaal van 2018 op PlayStation 4, Xbox One en pc verschijnen. De game heeft 4K-ondersteuning voor systemen die het ondersteunen, maar heeft sowieso verbeterde graphics en belichtingen. Er is nog geen trailer uit, al zijn er wel een paar screenshots online gezet.


Het origineel verscheen in 2009 op pc, Xbox 360 en PlayStation 3. Het is de derde game in Volitions Red Faction-franchise en vindt plaats op Mars. Spelers verkennen een open wereld waarin ze alle gebouwen die ze tegenkomen met de grond gelijk kunnen maken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Een uitgebreide blik op Star Citizens Squadron 42 Call of Duty 4: Modern Warfare nu backwards compatible op Xbox One
8

Reacties op: Red Faction Guerilla Re-Mars-tered aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • RavenBlack

    • 30 maart 2018 09:08
    Dit was toch het deel dat je letterlijk en figuurlijk alles kon slopen ?.

    Als dat dit deel is dan heb ik er wel interesse in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 30 maart 2018 09:18
    @RavenBlack

    Klopt! Ontzettend veel lol mee gehad destijds.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 30 maart 2018 16:17
    @Swieb

    Is dan ook het deel waar ik veel lol mee had, heerlijke game was het. Als het geen volle prijs wordt dan zal ik hem zeker in huis halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 30 maart 2018 09:40
    @RavenBlack In het eerste deel ging dat ook al behoorlijk ver toch? Superleuke multiplayer momenten leverde dat op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 30 maart 2018 16:18
    @fonsrutte Ik moet bekennen dat ik deel 1 niet gespeeld heb :D.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 30 maart 2018 10:35
    Leuke woordspeling in de naam! Waarschijnlijk hadden ze eerste de naam bedacht en daarna gekeken welk spel ze dan eens konden oppoetsen. Goeie keuze ik heb de demo op de xbox 360 flink veel gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 30 maart 2018 14:24
    Ik herinner mij vooral het eerste deel in de serie. Wat eem vette multiplayer game was dat. Ook daar kon je al een hele boel kapot maken, wat de map enigszins veranderde.

    Jammer dat de - wat we toen der tijd mods noemden - hacks/cheats het veel te ver liet gaan met rapid fire oo een rail gun en fusion rpg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 30 maart 2018 19:38
    jeuh, WEER een remaster ipv een nieuwe game…….