Nieuws
Red Dead Redemption 2

Red Dead Online, Psychonauts en meer naar Xbox Game Pass

Alan Wake en Final Fantasy 9 verdwijnen deze maand

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft een aantal games aangekondigd die in de eerste helft van mei naar Xbox Game Pass komen, waaronder Red Dead Online.

Red Dead Online is de online modus van Red Dead Redemption 2. Deze uitgebreide multiplayer is vanaf 13 mei op Game Pass voor consoles en de cloud beschikbaar. Red Dead Redemption 2 heeft wel op Game Pass gestaan, maar is op moment van schrijven niet beschikbaar voor de dienst.

Op 4 mei komt Dragon Quest Builders 2 naar Game Pass voor console en pc, terwijl op 6 mei Fifa 21 (console en pc - Game Pass Ultimate benodigd), horrorgame Outlast 2 (console, pc en cloud) en wintersportgame Steep (console en cloud) uitkomen.

Naast Red Dead Online komen er op 13 mei nog meer spellen naar Game Pass, namelijk Final Fantasy 10 | 10-2 HD Remaster (console en pc), Just Cause 4 Reloaded (console, pc en cloud), Psychonauts (console, pc en cloud) en Remnant: From the Ashes (pc).

Op 15 mei verdwijnen tot slot een aantal games van Game Pass. Het gaat om Alan Wake (console en pc), Battlefleet Gothic: Armada 2 (pc), Dungeon of the Endless (console, pc en cloud), Final Fantasy 9 (console en pc), Hotline Miami (pc) en Plebby Quest: The Crusades (pc).

Xbox Game Pass

Dit artikel delen:

Lees meer

Max Thunder komt naar Streets of Rage 4 Microsofts interne recensie van The Last of Us: Part 2 bejubelt de game
10

Reacties op: Red Dead Online, Psychonauts en meer naar Xbox Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 3 mei 2021 15:28
    Pschyconauts nooit gespeeld maar wil wel deel 2 spelen dus ga deze wel even oppakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 mei 2021 16:32
    @hulstpower Ik ook. En ben blij dat ik eindelijk mijn maatjes mee de berg op kan nemen in Steep. Verder toch wel benieuwd wat Just Cause voor mij doet (die games laat ik eigenlijk altijd links liggen). Ook chill dat we weer met wat maatjes rdr2 online kunnen verkennen. Fifa 21 ga ik zeker checken; maar als doorgewinterde pesser zal dat hem niet worden denk. Outlast 2 durf ik niet te spelen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 mei 2021 16:34
    @kleinekoosjer ok zag ook gerucht dat morgen word aangekondigd dat zowat elke resident evil game naar gamepass komt. Maar of het waar is weet ik niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 mei 2021 17:09
    @hulstpower Tja zou vet zijn natuurlijk en zou Steep het eerste teken van liefde tussen UBI en Pass betekenen ? .. uit mijn hoofd weet ik even niet of dit nou eerste (of een van de eerste) ubisoft games op gamepass titel is.. of vergis ik mij nu zwaar? Kan niet meer helder denken, net klaar met werk.. hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 mei 2021 17:11
    laat maar.. Rainbow Six was er natuurlijk al..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 mei 2021 17:41
    @kleinekoosjer er is weinig van ubi ja op gamepass. Ik dacht dat er wel is wat anders op gestaan had in verleden, ik dacht ramen uit me hoofd ook. Maar ik kan het fout hebben. En zoals je hier beneden al zei rainbow six stond er al op. Ps the division stond er ook op toch een tijdje of nog steeds misschien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 3 mei 2021 17:25
    Dus nog 2 weken de tijd om Alan Wake door te lopen en even kijken wat Day Z nou precies is. Geen slecht maandje weer op gamepass:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 3 mei 2021 23:54
    @adutchman Dayz is toch wel een spel waar ik mij momenteel echt super veel mee vermaak. Heb hem nu met korting via game pass gekocht, draait grafisch soepel op de series X. En dan krijg je er ook de extra map Livonia bij.

    Dayz is toch wel een klasse apart in het hardcore survival genre met een heel stijle leercurve. Maar zodra je het eenmaal door krijgt is het echt super vermakelijk. Voor mij persoonlijk geen ander spel in dit genre die het beter doet. Ondanks de bugs waar het spel helaas nog steeds mee kampt is het prima speelbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 5 mei 2021 09:51
    @wazp Klinkt goed. Helaas heb ik te weinig tijd om hem uit te spelen in 2 weken. Maar ik ga hem wel ff checken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 mei 2021 20:11
    https://majornelson.com/fpsboost/ hier een hele lijst met games die fps boost krijgen