Nieuws
Rebellion

Rebellion Developments koopt TickTock Games

Ontwikkelaar heet nu Rebellion North

Geschreven door Michel Musters op
Rebellion Developments heeft de in Yorkshire gesitueerde ontwikkelaar TickTock Games overgenomen en omgevormd tot Rebellion North.

TickTock Games heeft vooral bedrijven als Microsoft, Nintendo, Sony en Team17 geassisteerd met diverse games. Zo werkte het eerder al aan Worms World Party en werkte het in 2017 al samen met Rebellion aan Rogue Trooper Redux en de Switch-versie van Battlezone.

Rebellion North wordt de vierde studio onder het overkoepelende Rebellion. Eerder werden al andere ontwikkelaars opgericht of overgenomen en veranderd in Rebellion Warwick, Oxford en Liverpool. In 2019 is Rebellion van plan meerdere onaangekondigde games uit te geven.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mijn berg GOTY’s What Remains of Edith Finch volgende week gratis op Epic Game Store
8

Reacties op: Rebellion Developments koopt TickTock Games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Turambar

    • 4 januari 2019 09:33
    Worms Armageddon spelen we hier nog iedere zondagavond…al sinds het verschijnen ervan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 4 januari 2019 10:08
    Hoop dat ze nog een keer met een Predator game komen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 4 januari 2019 10:08
    ik ben al een tijdje met vrienden games aan het kopen voor met zijn 4en en plezier.. is het allemaal NET niet tot dusver… maar worms.. hoe ben ik daar niet opgekomen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FuZZbaLL

    • 4 januari 2019 10:57
    @Marcus88 Ben een zelfde collectie aan het aanleggen. Worms, Bomberman, Tricky towers, Party Golf, overcooked, Lovers in a dangarous spacetime, Speedrunners, Ultimate Chicken Horse, Mashed, Snipperclips (switch), Mario Kart (switch) en Move or Die mogen daar natuurlijk niet in ontbreken.

    Mocht jij nog aanbevelingen hebben, dan hoor ik het graag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 5 januari 2019 13:34
    @FuZZbaLL die games die jij net allemaal noemt hebben wij dus ook gekocht en gespeeld :P maar bomberman, is daar een deel van op de pc die te spelen is samen? ik zelf bezit alle consoles maar mijn vrienden voornamelijk alleen een pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FuZZbaLL

    • 9 januari 2019 11:26
    @Marcus88 Super Bomberman R staat op steam en is te multiplayen. Weet alleen niet of dat ook cross platform kan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 4 januari 2019 10:59
    @Marcus88 wat dacht je van gangbeast geniaal spel met zijn 4e

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FuZZbaLL

    • 4 januari 2019 13:04
    @rpenning Gang Beasts ziet er inderdaad leuk uit.

    Trials fusion, Smash Bros (switch), towerfall en duck game lijken mij ook nog leuk