Nieuws
Call of Duty: Warzone

Raven: 'Niemand haat Call of Duty: Warzone-cheaters meer dan wij'

Ontwikkelaar hamert er op dat het bedrijf geen genade heeft voor cheaters

Geschreven door Michel Musters op
Raven Software heeft zich negatief uitgelaten over cheaters in Call of Duty: Warzone.

Dat deed creative director Amos Hodge in een interview met VGC. "Cheaters worden aangepakt door ons beveiligingsteam. Maar ik wil wel zeggen dat we tools hebben om cheaters aan te geven, we verbannen veel mensen en niemand haat cheaters meer dan wij dat doen."

Hodge vervolgt: "We maken content voor spelers en terwijl jullie boos zijn over hoe het jullie spel verpest, ben ik boos dat het het beste werk van mijn leven vernietigt. We stoppen onze ziel en zaligheid in deze content, we hebben honderd miljoen spelers, het spel is een jaar verkrijgbaar, dit is een belangrijke periode en het beste werk dat we ooit hebben geproduceerd. Dat er dan cheaters langskomen en het spel verpesten zit ons meer dan wie dan ook dwars."

Vorige week ging het derde seizoen van Call of Duty: Warzone van start. Daarin is de Verdansk-map op de schop gegaan en zijn er weer diverse wapens en skins beschikbaar gekomen. 

Warzone

Dit artikel delen:

Lees meer

De Xbox Wireless Headset is degelijk en doeltreffend Ghosts 'n Goblins Resurrection komt op 1 juni naar PS4, Xbox One en pc
11

Reacties op: Raven: 'Niemand haat Call of Duty: Warzone-cheaters meer dan wij'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    HunterSeeker

    • 26 april 2021 12:08
    Het vervelende is ook dat wanneer je dood bent je nooit zeker weet of het nu een cheater is of iemand met serieuze skill.
    Ik maak soms shots waarvan ik denk, damn hopelijk reporten ze me niet voor cheater. bv van achter uit een rijdende truck een gulagger downen terwijl hij nog in de lucht is.
    Is soms puur geluk maar als je alleen de killcam bekijkt ziet het er wel erg verdacht uit.

    Cheaters hebben het zo verpest dat je niet meer uit kan gaan van iemand geluk/skill, want je houd er altijd rekening mee dat iemand zou kunnen cheaten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 26 april 2021 14:53
    @HunterSeeker
    Mehh, zoiets kan je al vrij snel zien door 1 minuut te spectaten. De cheats die gebruikt worden zijn zeeeeer duidelijk te zien hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 26 april 2021 17:07
    @rreloaderr dat verschilt enorm per speler. Als een cheater de movements heeft dan zie je het niet. Maar wanneer een noob cheat zie je het vrij snel ja. Probleem is dat echte skill en cheats moeilijk te onderscheiden zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 26 april 2021 12:20
    Ik kom ze nu wel wat regelmatiger tegen helaas, ze zijn bijna allemaal ook zó dom dat het geen twijfelgeval meer is. Ik heb ook wel eens kills gemaakt waarvan ik zelf zou denken, ja daag die cheat. Maar denk dat een enkele report niet zoveel uitmaakt als je k/d ratio gewoon normaal is en niet 37.00 ofzo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 26 april 2021 12:39
    1 van de reden dat ik online games verafschuw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    water

    • 26 april 2021 12:58
    Gisteren nog gekilled door iemand die onder de map liep….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 26 april 2021 13:55
    @water Bij het stadion toevallig? Schijnt dat je daar inderdaad onder de map kan komen door een glitch. Zal het stadion vermijden als ik jou was

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MartinVerschoor

    • 26 april 2021 13:58
    @Paxopoxo Zelfde geldt voor Airport

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sall3mander

    • 26 april 2021 14:15
    Ik zie in de leaderboards gewoon mensen met een k/d van een miljoen ofzo, killstreaks van miljarden en die staan er gewoon nog tussen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 26 april 2021 19:37
    Ach wat zielig voor ze, de ontwikkelaar is het grootste slachtoffer van cheaters.
    Weer een mysterie ontrafeld.
    Sorry hoor, maar ik vind dit soort berichtgeving echt zoiets van; ja wij willen het ook niet maar we kunnen er niks aan doen. Lekker makkelijk zo in de slachtofferrol.
    Maarja, als je volledig cheatvrij wil gamen zal je toch echt private servers weer mogelijk moeten maken etc etc.. LAN-parties etc etc…
    Want cheatvrij gamen zit er niet in met een dusdanig groot aantal mogelijkheden en spelers die kunnen valsspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 27 april 2021 09:53
    Raven software heeft voor dat ze call of duty games gingen maken veel betere titels op de markt gezet.

    Ik vind dit een heel gekke uitspraak van deze man.