Ratchet & Clank: Rift Apart krijgt ray-tracing performance mode bij lancering

Ratchet & Clank: Rift Apart krijgt ray-tracing performance mode bij lancering

Ratchet & Clank: Rift Apart krijgt een ray-tracing performance-modus bij lancering. Dat laat ontwikkelaar Insomniac Games weten in een tweet.

De modus is inbegrepen bij de day one patch van Rift Apart en biedt 60 frames per seconde met ray-tracing ingeschakeld. 

Daarnaast kunnen spelers kiezen tussen een performance mode met hogere resolutie en een quality mode, die ray-tracing inschakelt op 30 frames per seconde. Volgens Insomniac Games maakt elke modus, net als in Spider-Man: Miles Morales, gebruik van een dynamische resolutie.

Ratchet & Clank: Rift Apart verschijnt op 11 juni voor PlayStation 5.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Ga alle modes even los van elkaar testen.

0
test

En dit houdt in dat je dan raytracing met 60fps heb, maar veel grafische kwaliteit verliest aan andere dingen dan? Want ik speel zelfs het liefs op 60fps met de beste grafische opties (zonder de raytracing dan als dit de andere grafische kwaliteiten na beneden brengt)

0
test

@Markus88 kijk spiderman video van digital foundry met de ray mode met 60 fps die leggen het goed uit wat je verliest. Maar volgens mij dacht ik heb je een wat mindere Ray tracing maar weet niet meer uit me hoofd zeker.

0
test

@hulstpower Ga ik doen, thanks!

0

Aanbevolen voor jou