Nieuws
Sea of Thieves

Rare's Sea of Thieves krijgt nieuwe screenshot

Arrrrrrr!

Geschreven door Michel Musters op

De Britse ontwikkelaar Rare heeft vandaag een nieuwe screenshot van zijn aankomende Xbox One-game Sea of Thieves getoond.

Het is voor het eerst dit jaar dat Rare een in-game screenshot van zijn piratengame toont. De game werd vorige E3 onthuld, maar sindsdien is er weinig over de titel bekendgemaakt.


Sea of Thieves moet ergens dit jaar op Xbox One en Windows 10 verschijnen en laat spelers samen piratenavonturen beleven. Spelers kunnen op een nog onbekende manier ook zelf content maken voor de game om die vervolgens te delen.

Sea of Thieves

Dit artikel delen:

Lees meer

Win vrijkaartjes voor de Warcraft-film en goodies Rockstar kondigt 'binnenkort' nieuwe projecten aan
10

Reacties op: Rare's Sea of Thieves krijgt nieuwe screenshot

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Grohe

    • 19 mei 2016 01:26
    Huh ook voor Windows 10? Dus ik kan hem ook gewoon spelen tzt? Dacht dat Xbox 1 exclusive was, maar dit is beter natuurlijk :)

    Nachtshift aan het draaien op gamer.nl redactie ofzo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 19 mei 2016 08:12
    @Grohe Klopt :), ook voor windows. Ik hoop alleen niet Windows store, maar dat zal wel gebeuren..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 19 mei 2016 08:43
    @Ragpost Ik wou net zeggen, geef die hoop maar op. 100% Windows Store only want UWP.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 19 mei 2016 10:23
    @MikkelE30 en het probleem daarmee is? vergeet niet dat UWP ook goede verbeteringen regelmatig krijgt, en dit spel is nog niet uit.. Overigens is dit dus een crossbuy, 1x kopen en zowel kunnen spelen op de xboxone als op de pc..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 19 mei 2016 12:24
    @SuperDre Niets. Ik zei niet dat het een probleem is? Maar ondanks dat ik pro-MS ben, vind ik het ook jammer dat mensen geen keus meer krijgen. Niet in de minste plaats omdat MS hiermee negatief in het nieuws komt, aan het eind van de rit vind ik het juist positief dat alles in de Windows Store terecht komt. De huidige manier van distribueren is achterhaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 19 mei 2016 14:30
    @SuperDre Ach.. ik begon met Steam. Toen kwamen Origin, Battlenet etc. Ik snap het heel goed, maar vind het gewoon irritant om steeds te moeten switchen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 19 mei 2016 09:27
    Een game waar ik zeer benieuwd naar ben, sowieso is piraatje spelen natuurlijk nog steeds erg leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 19 mei 2016 14:31
    @ShadowX Ahhrrrrrrr

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 19 mei 2016 09:38
    Weer online only meuk dus ( geen single player story mode ).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 19 mei 2016 14:10
    Dit is concept-art en *geen* ingame screenshot.

    En voor een game die dit jaar nog moet uitkomen, waar totaal geen informatie nog over uit is, cya in 2017 somewhere!!.