Nieuws
Fortnite

Rapper Travis Scott geeft optredens weg in Fortnite

Vanaf donderdag worden er meerdere optredens gehouden

Geschreven door Michel Musters op
De populaire rapper Travis Scott houdt een aantal optredens in Fortnite.

Vanaf donderdag worden er op diverse momenten concerten uitgezonden in de game. De dagen en tijden zijn hieronder te zien. Hoewel mensen uit alle regio de concerten op de verschillende data en tijden kunnen bekijken, houdt Epic het concert expres op meerdere momenten om zo overbelaste servers te vermijden.

Sinds afgelopen weekend wordt een concert van Travis Scott in-game al geadverteerd via posters. Vlakbij de Shark-basis wordt er aan een podium gewerkt. De tour heet Astronomical. Mensen die komen kijken, ontvangen tevens gratis loot - twee laadschermen en een glider - en nog meer loot wanneer een aantal nieuwe in-game challenges worden behaald. Deze in-game challenges moeten ergens vandaag beschikbaar komen.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Nintendo gooit Switch-productie omhoog' Animal Crossing: New Horizons-datamine duidt op nieuwe features
17

Reacties op: Rapper Travis Scott geeft optredens weg in Fortnite

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    niqomipa

    • 21 april 2020 09:32
    Wie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 21 april 2020 10:06
    @niqomipa Zoek je steen maar even op anders.
    Blijf daar maar ook voorlopig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 21 april 2020 10:33
    @AGxKiiNG Steek anders even een Snickers in je keelpijp, kan iemand niet vragen wie Travis Scott is?

    De naam Travis Scott doet een belletje rinkelen, maar je hoeft mij ook niet te vragen welke nummers hij gemaakt heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 22 april 2020 08:07
    @El Ninjo Fijne reacties altijd met Wie?
    Je kan hem ook anders stellen zoals jij het hier verwoord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 21 april 2020 10:38
    @AGxKiiNG
    Bedankt voor je zure reactie.

    Ik heb echt nog nooit van de beste man gehoord. Zal wel aan m’n leeftijd liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 21 april 2020 10:50
    @niqomipa of aan de genre.
    Travis scott maakt Hip-hop muziek met trap beats, iets wat in Amerika nu enorm groot is, maar hier niet dezelfde impact heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 21 april 2020 10:52
    @niqomipa Misschien moet je wat doen aan je vraagstelling? met alleen: "Wie?" lok je dit soort reacties uit, dat weet je zelf ook wel neem ik aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 21 april 2020 11:44
    @MelvinChowder
    Daar heb je inderdaad wel een beetje gelijk in 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Blackdevil NL

    • 21 april 2020 12:40
    @niqomipa dat is de vriend van Kylie jenner zij is de jongste miljardair ooit. Half zusje van de Kardashians

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 21 april 2020 14:20
    @Blackdevil NL
    Ahh thanks. Kylie Jenner ken ik wel. Bevestigd dat ik inderdaad niet tot de doelgroep behoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 21 april 2020 18:36
    @Blackdevil NL Correctie. de jongste "selfmade" miljardair. Er zijn voor haar zat geweest die in t geld geboren worden. En dat self made ligt er ook maar aan hoe je het bekijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 21 april 2020 14:02
    Ik ken de beste man niet, maar aangezien hij in fortnite optreed denk ik dat hij inderdaad niet voor mijn generatie bedoeld is.

    Overigens vind ik fortnite de beste game ooit die ik niet speel. Het houd namelijk de krijsende kids weg uit de games die ik wel speel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 21 april 2020 14:38
    @darkmanwls +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 21 april 2020 14:25
    Wie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 22 april 2020 12:59
    @HunterSeeker Ooit van Google gehoord?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 21 april 2020 21:41
    Nooit van gehoord, maar de kids zullen hem vast geweldig vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ViperVenom

    • 22 april 2020 16:08
    Als je niet van Travis Scott hebt gehoord ben je geen hiphop fan.