Nieuws
Far Cry 5

Update: Nederlandse rapper Josylvio maakt nummer voor Far Cry 5

Nederlandse rapper in soundtrack

Geschreven door Bob van der Laan op
Update: Josylvio heeft in samenwerking met producer Spanker en Ubisoft zijn nummer voor de soundtrack van Far Cry 5 uitgebracht inclusief videoclip. Hierin zien we naast de rapper ook gameplay van de nog uit te komen game. Bekijk de videoclip hier beneden:

Origineel bericht: De Nederlandse rapper Josylvio heeft bekendgemaakt dat hij binnenkort een nummer uitbrengt dat hij heeft gemaakt voor Far Cry 5. Via Instagram laat de 25-jarige rapper weten dat het nog niet uitgebrachte nummer RICH binnenkort wordt uitgebracht als onderdeel van de soundtrack voor Far Cry 5. Eerder was er ook al een Nederlandse rapper te horen in de internationale soundtrack van een game. Lil’ Kleine was toen met zijn nummer Kleine Jongen te beluisteren in Need For Speed Payback.

Far Cry 5 komt 27 maart naar de PS4, Xbox One en pc. Lees in onze preview wat de game allemaal bevat. Zo zegt onze redacteur Ron dat Far Cry 5 zich vasthoudt aan een sterke formule: een goede slechterik, een toffe setting en veel vrijheid om je eigen plan te trekken. Vorige week kondigde Ubisoft aan dat er een Far Cry Arcade-modus in het spel zit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vijf Xbox-games die een remake verdienen Burnout Paradise Remastered
22

Reacties op: Update: Nederlandse rapper Josylvio maakt nummer voor Far Cry 5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • armilo-theus

    • 15 maart 2018 12:35
    Nog nooit van gehoord maar Nederlandse rappers boeie me vrij weinig, want meestal bakken ze er toch niks van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 15 maart 2018 12:44
    @armilo-theus ik ken de meeste wel zeker niet mijn muziek ma deze gast nog nooit van gehoord

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • martijn3107

    • 15 maart 2018 13:46
    @rpenning Staat toch al 6 weken lang in de top 10 van spotify van meest gestreamde tracks in nederland (nu 2e) met het nummer catch up. Daarvoor stond ie ook al in de top 10 met het nummer skittle stacking. En zijn album kwam pas geleden op nummer 1 binnen in de dutch album top 100 waar hij voor de tweede week weer op 1 staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2018 16:22
    @martijn3107 als het in de hitlijsten is de kans vrij klein dat ik het goed vind. Allemaal eenheidsworstenmuziek

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 15 maart 2018 12:45
    @armilo-theus Jawel joh. Pannekoeken!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kr1z

    • 15 maart 2018 13:30
    @armilo-theus
    https://www.youtube.com/watch?v=gAD0wpbUfrA
    https://www.youtube.com/watch?v=aV_ZxMXO1gI
    https://www.youtube.com/watch?v=xWESw04NAA0
    Maar inderdaad, voor de rest is t nie veel soeps; te veel attidude , te weinig skills (en zelfspot/humor).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 15 maart 2018 14:12
    @kr1z sodeju willen jullie dat ik van hem gaat houden ofzo xD.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kr1z

    • 15 maart 2018 14:19
    @armilo-theus
    Mijn linkjes zijn van andere Nederlandse rappers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 15 maart 2018 17:10
    @kr1z ahh OK ik zal ze checken wanneer ik thuis ben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 15 maart 2018 19:01
    @kr1z Het verzet was wel nice die zal ik onthouden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kr1z

    • 16 maart 2018 08:46
    @armilo-theus
    Probeer ook ""Een Klap"" van de Huilende Rappers ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dre2010

    • 16 maart 2018 06:24
    Pfff , hoop niet dat dit een trend wordt nederlandse rap meuk in games .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 16 maart 2018 08:19
    Nooit van gehoord.

    Maar goed ik luister dan ook alleen muziek uit de jaren 70 tot eind 90.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 16 maart 2018 10:21
    Wie ??

    Hopelijk kan je deze schijt muziek uitzetten tijdens het gamen :), het zou mijn hele spel sessie vergallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • martijn3107

    • 16 maart 2018 14:23
    De video en het nummer zijn nu uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2018 16:24
    Superlogisch want Nederlandse rap past enorm goed bij de setting van de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 16 maart 2018 17:39
    Ubisoft is het padje kwijt dit gaat toch echt niet samen met de setting van de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 16 maart 2018 20:40
    Wat een verschrikkelijke muziek zeg…vreselijk. Hadden ze geen muziek kunnen zoeken gemaakt door muzikanten die wel talent hebben?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 17 maart 2018 11:56
    @Hooper +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maux

    • 17 maart 2018 15:35
    Dit is een kruising van een soort van Nederlands en een soort van Engels, maar ook weer niet echt met wat onverstaanbare woorden er doorheen, 'gerapt' op een derderangs beat.
    Wat een creatieve armoede.