Race met je eigen automerk in Racing Evoluzione | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Eens in de zoveel tijd is er een developer of uitgever die met grootse trots hun revolutie op games gebied aankondigt. Van sommige van deze games hoor je een hele tijd niks meer, anderen blijken eigenlijk toch tegen te vallen maar gelukkig zijn er ook games die het allemaal wel waarmaken. Welk lot Racing Evoluzione beschoren is weten we natuurlijk nog niet, maar het klinkt in ieder geval wel allemaal veebelovend. Zo zal je niet alleen moeten racen, maar zul je ook je eigen merk op moeten richten om daarmee naam en faam te gaan maken op en rond het circuit. C&VG vond dit ook allemaal intere ant klinken en besloot een babbeltje te houden met de makers van de game.The big USP of Racing Evoluzione is the ability to create your own car manufacturer - how detailed is this function?Houtman: It's very realistic: as some of today's famous brands you start out small and gradually grow into a full scale factory. We didn't want to go into a sim kind of mechanism so the evolution is automatic and triggered by one's succe on the track or in special challenges. The interface is the area where all this becomes visible. The 3D interface will grow, adding Race Department, Design Department, Reception Area and Production floor.

Every department will come with a character that will serve as interface giving the player feedback on options and progre . In the background the environments will also give an indication how things are going through the level of activity and size of the department.

Hoe dit hele gebeuren rondom het opzetten van een merk gaat uitpakken komen we trouwens pas begin volgend jaar te weten, want rond die tijd moet de game in de schappen komen te liggen. Voor meer info over deze game kun je hier heel het interview nalezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou