Nieuws

Quake Champions vanaf nu free-to-play

Meer zielen, meer vreugd

Geschreven door Jacco Peek op
Vanaf nu is Quake Champions free-to-play. Dat heeft Id Software bekendgemaakt tijdens QuakeCon 2018.

Rondom E3 2018 experimenteerde de studio al met een free-to-play-versie, maar nu is de game permanent gratis te downloaden en spelen.

Spelers kunnen alle Champions vrijspelen door het Champions Pack aan te schaffen voor ongeveer 19,99 euro. Hiermee worden ook alle toekomstige Champions aan de game toegevoegd.

Quake Champions is nu beschikbaar voor pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste gameplayvideo's Doom Eternal getoond Bethesda neemt studio in Dallas over
11

Reacties op: Quake Champions vanaf nu free-to-play

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • mcbrew

    • 10 augustus 2018 19:10
    Vette shooter! Voor iedereen die van old school arena shooters houdt echt een aanrader.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 10 augustus 2018 20:11
    "Spelers kunnen alle Champions vrijspelen door het Champions Pack aan te schaffen voor ongeveer 19,99 euro."

    Begrijp ik hieruit goed dat je eerst 20 euro neerlegt en dan de Champions moet vrijspelen? Is dat niet een beetje vreemd? Of zie ik dat verkeerd?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaccoPeek

    • 10 augustus 2018 20:54
    @DevTrunks Een deel is gratis, en de rest krijg je als je het pakket koopt. Je hoeft dus niets meer te doen. Sorry als dat niet duidelijk was!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 11 augustus 2018 11:38
    @JaccoPeek Ah, juist. Ik zag 't ook al in de game. Bedankt voor de uitleg!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 10 augustus 2018 23:09
    @DevTrunks

    Mja, dat vrijspelen door te betalen is een beetje krom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Breadpit

    • 12 augustus 2018 11:29
    @TheDeeGee Is ook niet het geval, Als je de Champions pack koopt krijg je alle huidige en nog komende champions zonder ze te hoeven vrij te spelen. Je kan ook alle champions vrijspelen zonder ook maar iets te betalen.

    Staat gewoon verkeerd omschreven in dit artikel. Slordig btw

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 10 augustus 2018 20:42
    Quake 2 Lithium heel veel gespeeld. Deze ook maar eens proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 augustus 2018 00:17
    Ik kan mij vergissen hoor, maar vlgens mij is quake champions al vanaf t begin gratis, je hebt dan alleen de 1e hero, en moet of spelen of echt geld betalen voor de rest. Ik speel dit namelijk al maanden, dus wat is er nou veranderd?

    edit: heb t opgezocht. voorheen was ie niet voor iedereen beschikbaar, nu wel, maar hij is altijd free 2 play geweest. artikel klopt dus niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 11 augustus 2018 10:56
    @darkmanwls
    QC op Steam was afgelopen tijd gewoon een betaalde game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 augustus 2018 11:17
    @CroniC Vreemd, zoals ik al zei, ik heb de game al maanden en heb er nooit een cent voor betaald. Al heb ik m niet op steam, maar gewoon op de bethesda launcher.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 12 augustus 2018 18:25
    @darkmanwls
    Ik moest er eerst ook voor betalen, maar kan hem nu ook gratis downloaden.