Quake 3 FAQ @ Q3A.com | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Voor iedereen die wel eens Quake 3 speelt, online of offline, voor de fun of profe ioneel, is de FAQ die Quake3Arena.com vandaag weer heeft geupdate een echte must. Vrijwel alle aspecten van Quake 3 worden behandeld, van problemen oplo en tot het tweaken van je config voor de extra paar frames. (profe ionele gamers zweren bij 125 fps !)

Ook Team Arena komt aan bod, tevens met probleemoplo ingen en tweaktips.Q: "When I run Team Arena, I sometimes see mi ing graphics and textures disappearing. What is going on?"

A: Shader parsing in 1.27 is much more strict than in past versions of Quake3, we no longer accept invalid keywords and we require matching braces etc. This means if you have a pak file from a model or a mod or a map that contains a mi ing ending brace on a shader def, the remaining shaders in that pak will NOT be visible to the game. This change was made as it significantly improved level load times.

If you are mi ing shaders or textures you need to remove NON-id content pak files ) until the problem goes away or do a clean install from CD an then add-in your community content until the problem shows up. That is the quickest way to isolate where the problem is coming from.Zeker de moeite waard om eens te bekijken.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou