Griffis werkt momenteel als enige aan het PvP-gedeelte van de gratis massively multiplayer online game. Volgens hem zijn er te weinig middelen aan de modus besteed sinds de lancering. De modus wordt zo weinig gespeeld dat "het geen invloed op het aantal spelers zou hebben" wanneer deze in zijn geheel verwijderd zou worden. Om de PvP-modus te "redden", wil hij grote veranderingen doorvoeren, die hij via een wekelijkse forumpost deelt met de community.
'PvP in Star Trek Online is gefaald'
subtitle
Het Player-versus-player-gedeelte van Star Trek Online is zo slecht dat vrijwel niemand het speelt. Dit moet anders of het onderdeel wordt volledig uit de game gehaald, zegt Dan Griffis van ontwikkelaar Cryptic Studios.
Reacties op: 'PvP in Star Trek Online is gefaald'
Teknootje
Waarom er dan nog tijd/geld/energie insteken als het toch geen invloed heeft op je aantal spelers?
Kan het dan nog zo groeien met PvP dat het groter wordt?
tvdw
eduardkhil
coenstegeman
eduardkhil
coenstegeman
Bevers
speel het omdat ik StarTrek wel interessant vindt, maar de pvp is erg onder de maat , meh :\
Reson.nl
Oftwel, als jij iemand attendeerd op een taalfout dan ben je gewoon een verschrikkelijk arrogante kwal.
En niets minder dan dat!
ijsvogeltje
V1D0
Een aantal missies lijken niet door te gaan ondanks dat een objectief is gehaald.
En de grote draad kan ik niet uit volgen omdat in 1 van de missies mijn team (ai) één voor één verdwijnt en in die zelfde missie moet je dan groepen tegenstanders uitroeien, maar die lijken dan niet te tellen… en er dus een soort oneindige loop wordt gecreëerd.
:'( Het is zo ie zo dood zonde dat het spel onaf op de markt is gebracht.
coenstegeman
Fijn hè, mensen op hun tekortkomingen wijzen?