Nieuws
PUBG

PUBG test dodelijkere blauwe zones deze week

Meer focus op gevechten

Geschreven door Eline Oosterloo op
Het ontwikkelingsteam van PlayerUnknown's Battlegrounds is van plan de blauwe zones dodelijker te maken.

Deze blauwe zones waren altijd al deel van het spel. Deze zorgen ervoor dat het veilige speelveld steeds kleiner wordt doordat spelers geleidelijk schade krijgen door in de buitengelegen blauwe zones te zijn.

Nu wil het team dat PUBG onderhoudt deze zones nog dodelijker maken om gameplay te verbeteren: "Vanaf deze nieuwe update wordt er meer nadruk gelegd op directe confrontatie tussen spelers, in plaats van dat spelers nog langere tijd in de blauwe zones rondhangen."

Deze nieuwe verandering wordt deze week voor het eerst beschikbaar gesteld in de testservers. "We willen graag horen wat fans van deze nieuwe blauwe zones vinden wanneer ze deze getest hebben", meldt het PUBG-team via Steam.

Vanaf de eerste week van november wordt het mogelijk om de nieuwe feature voor klimmen en springen te testen. PlayerUnknown's Battlegrounds is beschikbaar in Early Access voor pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Meer over Animal Crossing voor mobiel tijdens Nintendo Direct Keyboard- en muiscontroller komt naar Xbox One
4

Reacties op: PUBG test dodelijkere blauwe zones deze week

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • spreadthehate

    • 23 oktober 2017 17:12
    Hmm, niet echt een fan van.
    Gaat vooral lastig worden als je met 4 man speelt en niet iedereen heeft goede loot te pakken.
    Die eerste blauwe zone hoef je niet bang voor te zijn op dit moment en zorgt ervoor dat je net wat langer kan looten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustRaine

    • 24 oktober 2017 01:40
    Dit is goed, ik ben het spuugzat dat ik altijd nog op mijn rug moet letten als ik aan de rand van de safezone nog in de bluezone moet kijken omdat mensen te laat weggaan, of idioot lang in hun huis blijven zitten omdat ze bang zijn. En dan kijk je een keer niet en word je vies in je rug geschoten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 24 oktober 2017 08:37
    Ik ben op zich voor het focussen op de speelcirkel en wat meer combat momenten pakken.
    Er heerst nog teveel ruimte tussen de early game en end game. Aan de andere kant is er nooit van te voren aan te geven in welke hoek van het eiland het speelveld gaat komen. Stel je zit in Kameshki en de speelcirkel bevindt zich rondom Primorsk. Dan heb je behoorlijk veel ground te coveren waarin je ten eerste al te laat aan komt in het speelveld en ten tweede geen of weinig kans op loot hebt. In dat soort situaties gaat een dergelijke cirkel nog meer roet in het eten gooien. In de derde fase doet de cirkel al superveel pijn waardoor veel mensen al wegvallen ipv in combat dood te zijn gegaan.
    Laten we het eerst maar eens testen voor we oordelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 24 oktober 2017 09:31
    @dennispls Inderdaad, de ring is al random en heb vaak gehad dat ik linksboven in Zharki landde en de cirkel begon rond de Military Base. Nu red je het soms net als je geluk hebt met het vinden van een voertuig, lopend komt je toch gauw in de cirkel. Hoop dat ze hier wel rekening mee gaan houden en dat pech met het landen niet wordt afgestraft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.