Nieuws
PUBG

PUBG 1.0 komt met gratis in-game-shirt

Winner winner, chicken dinner

Geschreven door Eline Oosterloo op
De 1.0-versie van PUBG komt met een gratis in-game-shirt voor alle spelers.

PlayerUnknown's Battlegrounds heeft eindelijk Early Access verlaten; de 1.0-versie is nu live. Om dit te vieren geeft ontwikkelaar PUBG Corp gratis t-shirts weg met de iconische woorden "winner winner, chicken dinner" erop. Het shirt is beschikbaar voor iedereen die de game de komende weken opstart.

Naast een gratis shirt belooft de ontwikkelaar ook te werken aan betere server-stabiliteit. Deze zou volgens PUBG Corp al verbeterd zijn met 50%. Daarbij zijn meer anti-cheat-maatregelen genomen, waardoor het aantal cheaters met wel 65,7% gedaald zou zijn.

Gisteren lanceerde de eerste grote patch voor de Xbox One-versie van PlayerUnknown's Battlegrounds. Hierbij zijn niet alleen de visuele aspecten verbeterd, maar zijn er ook veel bugs opgelost. Zo zijn veelvoorkomende camera-problemen verdwenen en worden name tags vanaf nu goed weergegeven.

Chicken Dinner

Dit artikel delen:

Lees meer

Ark: Survival Evolved beschikbaar als Play Anywhere-titel Zo kies je een gamingmonitor ÔÇô deel 1
10

Reacties op: PUBG 1.0 komt met gratis in-game-shirt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coenschoen

    • 22 december 2017 10:56
    Wat een belangrijk nieuws in de gamewereld! Met al die posts over pubg lijkt het wel of jullie geld toegestopt krijgen. Ook al die streams van jullie, deel 22 onderhand al?? Ja het spel is populair maar om nou je website er vol mee te zetten. Beetje overdreven allemaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stickz

    • 22 december 2017 12:32
    @coenschoen maak je druk. Het is gamenieuws. Ook al krijgen ze geld toe, het is gewoon populair op dit moment en mensen lezen graag nieuwtjes over deze game. Als het nieuws je tegen staat, waarom lees je het dan en wellicht nog belangrijker; waarom reageer je erop?

    Ik ga de game zeker weer spelen nu hij in de 1.0 zit. Dus ik vind het interssant om nieuwtjes te lezen over deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 22 december 2017 16:52
    @coenschoen

    Een andere verklaring is dat ik de game gewoon oprecht zo tof vind, dat ik hem die 22 keer uit eigen overweging stream. Als ik me al zou laten omkopen, dan heeft PUBG Corp die extra publiciteit echt niet nodig. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JointCh1L

    • 22 december 2017 13:21
    Gister de XboX One versie aangeschaft.
    oyyooyooooyyy wat een lag zeg niet normaal.

    Voelt ook of je met 10-15 FPS aan het spelen bent.
    Richten lukt totaal niet op die momenten.

    Hopelijk gaan ze dit ook op korte termijn aanpassen ( optimaliseren ).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 22 december 2017 14:40
    @JointCh1L Als het goed is, is er vandaag een patch voor uitgekomen die de performance zou moeten verbeteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 26 december 2017 10:35
    @JointCh1L
    Zoiets dien je ook niet te spelen op de XBOX maar op de PC. Het is bekent dat het op lage fps speelt daar. Ik ben niet voor niks overgestapt naar de pc. 20-30fps anno 2017/2018 kan echt niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zodanmaar

    • 22 december 2017 16:41
    Wij hebben hem in iedergeval gister ook verdiend Swieb­čśť

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 22 december 2017 16:53
    @Zodanmaar

    Het was hard werken, maar daarmee smaakte hij des te beter. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Turambar

    • 22 december 2017 18:17
    Gewoon doorgaan met streamen, Swieb, leer er een hoop van!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 23 december 2017 02:23
    @Turambar

    Met plezier! :)

    Als je geïnteresseerd bent in beter worden in PUBG, kan ik je overigens de video's van WackyJacky101 van harte aanbevelen.