"Bij Microsoft krijg je hun goedkeuring al direct bij de start [van de ontwikkeling], zolang je bij de lancering maar levert wat je gezegd hebt te zullen leveren. Zo gaat het niet bij Sony. De toezegging van Sony komt veel later en je moet vrij veel tijd investeren voordat je het krijgt. Dat is een probleem omdat het betekent dat je veel tijd en moeite investeert en je hierdoor in een veel zwakkere onderhandelingspositie komt, omdat ze kunnen terugkrabbelen en zeggen 'we willen het [spel] niet'," verklaart Norris.
Frank Meijer
Meer van deze auteur >
Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord