hookmonkey schrijft: "Hideo Kojima de maker van MGS en MGS2 is geinterviewed, het interview bevat wat info over MGS2.

Metal Gear Solid blijft de gemoederen bezig houden. Laatst op de PC en in 2001 op de PS2. PS2.ign had een zeer uitgebreid interview met de bedenker.

Dan nog iets over de hele "Anti-PS2" sfeer die hier zou hangen. Daar kan ik kort over zijn, die is er namelijk niet. De newsposters kiezen selectief hun nieuws uit de submit. Het is dus niet zo dat het nieuws van Hookmonkey bewust niet of wel wordt vermeld.

Totdat het console gedeelte er is zullen we globaal ook console nieuws vermelden. Dat we in een Dreamcast week geen PS2 nieuws vermelden lijkt me logisch. De midweek is nu voorbij en we zullen dan ook weer nieuws van alle platformen posten.The master of Metal Gear shares his thoughts on game theory, Snake's new mission, and Airsoft guns.

Hideo: Actually, if you look at the old E3 trailer, it wasn't in high-resolution, and we got a lot of e-mails asking about that. Now that it's in high-res, it looks so much better.

IGNPS2: In regards to the character design, whose idea was it to give such – ah – "unique" names to the boss characters, like Revolver Ocelot and Decoy Octopus? Will this naming system be back for the sequel?

Hopelijk komt MGS2 ook uit voor de PC.