Project IGI 2 hands-on preview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Over het eerste deel van deze game was ik persoonlijk niet erg te spreken. Toch werd het vrij goed ontvangen door het publiek. Het is dan ook niet verwonderlijk dat deze game een vervolg gaat krijgen. Deel 2 heeft niet alleen de originele toevoeging '2' gekregen, maar daarnaast nog eens de subnaam 'Covert Strike'.

Een hoofdrol is nu weggelegd voor een ex-SAS lid, David Jones. Evenals John Mullins in SoF is dit een persoon van vlees en bloed.

Het spel is nog vroeg in het ontwikkeling tadium, dus een goed oordeel heeft de schrijver nog niet kunnen vellen. Toch is hij al vrij positief. Er zijn nu 20 mi ies te volbrengen in de single player game. De feel van het eerste deel is nog steeds aanwezig. Zo speelt het zich ook voornaemlijk af in open gebieden á la Delta Force. De graphics zijn er ook stukken op vooruit gegaan, alles is nu veel scherper.

Er zijn nu mi ies die zich niet alleen maar afspelen tu en de kale bergen, ook kleine steden mag je nu bekijken. Verder is het nu mogelijk om te saven wanneer je wilt, maar tijdens het saven kun je wel aangevallen worden. Dus het is wel noodzaak om de juiste plek uit te kiezen. Een quicksave button is er namelijk niet.

Over de multiplayer heeft men het volgende te zeggen:Multiplayer elements are still being worked on, but it looks likely that there will be both Deathmatch and team-based modes. Up to 32 players will be able to take part in team-based multiplayer levels that will be objective orientated, with teams having to complete a number of tasks, for example diffusing a bomb, rescuing the hostages and grabbing some secret documents. Interestingly, the multiplayer maps will be specifically built around the objectives, and level size is likely to vary depending on the tasks involved. Similar to Counter-Strike, IGI 2 will utilise a credit feature that will allow team members to purchase guns and equipment. If you die during a round, you can also buy yourself back into the game using the credits. Cost depends on your patience or on your team's ability to cope without you – if you buy back in straight away it will cost you more than if you hang on for a few minutes. Apparently there will even be voice over Net features! After the multiplayer oops of Project IGI, it looks as though Innerloop is pulling out all the stops.Of de game ook echt een succes wordt is nog even afwachten. Elementen als AI en verzorging waren nog helemaal niet uitgewerkt. Voor het hele verhaaltje surf je naar Computer and Video Games.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou