Nieuws
Back 4 Blood

Progressie solomodus Back 4 Blood mogelijk op de schop

Supply Points geblokkeerd tegen bots

Geschreven door Jacco Peek op
Turtle Rock Studios zegt te kijken naar frustraties van spelers wegens de solomodus van de game.

Back 4 Blood maakt gebruikt van een kaartsysteem dat de omstandigheden van een ronde bepaalt, waaronder vijanden en obstakels. Normaliter spenderen spelers verdiende Supply Points om een deck samen te stellen, maar die zijn geblokkeerd in de solomodus - mogelijk om te voorkomen dat spelers grote hoeveelheden vrijspelen tegen bots.

"We hebben jullie frustraties over progressie in de solomodus gehoord en bespreken het probleem", zegt Turtle Rock Studios in een tweet. "Bedankt voor jullie geduld en feedback, we hebben meer nieuws wanneer we potentiële oplossingen uitwerken."

Eerder kwam de zombieshooter al in opspraak omdat het spelers verplicht om online te zijn, ook tijdens de solomodus.

Back 4 Blood komt op 12 oktober uit voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc. De game staat op lancering ook op Xbox Game Pass.

Dit artikel delen:

Lees meer

IG Q&A: Welke gamefranchise heeft een pauze nodig? PC Building Simulator 4 miljoen keer gratis geclaimd op Epic Games Store
11

Reacties op: Progressie solomodus Back 4 Blood mogelijk op de schop

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 oktober 2021 12:04
    Ik heb de Playstation 5 versie afgelopen vrijdag binnen gekregen, mijn zoon is er blij mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 10 oktober 2021 14:02
    Is jouw zoon wel 18? :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 oktober 2021 19:34
    @denver Want.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 10 oktober 2021 23:50
    Dat is de minimumleeftijd voor Back 4 Blood.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 11 oktober 2021 00:57
    @denver zo lang je hem niet naar politiek 24 laat kijken denk ik dat het wel goed zit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 11 oktober 2021 08:40
    @Denver
    Lol, ik mocht van mijn moeder als 10 jarig jochie naar de ergste horror films kijken, maar zodra er een paar blote borsten in voor kwam werd de film afgezet…
    Die logica snap ik nog steeds niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 oktober 2021 07:34
    @DarkraverX En wat vind je er zelf van? Ga hem morgen even proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 11 oktober 2021 10:31
    @hulstpower Heb met mijn zoon afgesproken dat ik hem morgen eerst ga proberen op de XSX met gamepas, vind ik het zelf wat haal ik hem ook op de PS5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 oktober 2021 10:33
    @DarkraverX Ja ik probeer hem op ps5, had de deme/beta gespeeld en voelde wel heerlijk zoals left 4 dead aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 11 oktober 2021 10:36
    @hulstpower Normaal hou ik niet van dit soort online games, maar lijkt me een leuke game om samen met mijn zoon en wat vrienden van hem te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 10 oktober 2021 20:08
    Onder de 18 mag je geen schiet spelletjes spelen want stel dat jongeren waanideeen krijgen oh oh oh