Nieuws
Uncharted

Productie van Uncharted-film is in aantocht

Tom Holland nog steeds gecast als jonge Nathan Drake

Geschreven door Michel Musters op
Shawn Levy, de regisseur van de aankomende Uncharted-film, meldt dat de productie van de film bijna begint.

"Het dichtste bij is Uncharted en het is een gigantische titel", vertelt Levy aan The Playlist wanneer hem naar zijn schema gevraagd wordt. "We hebben nu een erg goed script en onze ster in de vorm van Tom Holland. Nu gaat het om de planning en extra casting. Maar op dit moment staat de start van de productie van de film aan de horizon, en het is een film waar ik erg enthousiast over ben."

Sony Pictures probeert al jaren een film rondom Uncharted te maken en is door verschillende casts heen gegaan. Vorig jaar werd aangekondigd dat Tom Holland - bekend als Spider-Man in de meest recente film rondom de superheld - de rol van een jonge Nathan Drake gaat spelen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bandai Namco hint naar nieuwe horrorgame Het leukste geheim van Shadow of the Tomb Raider - Gamer.nl-Podcast 187
12

Reacties op: Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • bigds9fan

    • 13 augustus 2018 09:05
    Tom Holland? Vond hem als Spider-Man redelijk maar hiervoor, geen idee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 13 augustus 2018 09:51
    @bigds9fan Hij is wellicht een beetje jong, maar misschien is dat bewust. Qua acteerwerk kan 'ie het denk ik prima af. in The Impossible laat 'ie dat goed zien vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 13 augustus 2018 10:15
    @DevTrunks Een jonge Nathan Drake hebben we ook al in Uncharted 4 gezien, zie niet in waarom het probleem zou zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 13 augustus 2018 11:15
    @Lord_Bono Omdat we niet zitten te wachten op een kinderfilm? Ik wil gewoon Drake in zijn hoogtijd dagen als avonturier zien, heb totaal geen behoefte aan te zien hoe hij zo gekomen is, dat kan dan misschien alsnog enkele films later. Ik vind Tom Holland sowieso al niet bijzonder en in Civil War vond ik em zelfs irritant (heb de losse spiderman film met hem nog niet gezien).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 13 augustus 2018 11:12
    Nope, totaal niet geinteresseerd in een origin story met Tom Holland in de hoofdrol.. Laat een origin story maar voor een paar films later, of hooguit zoals in the Last crusade bij de intro. Zit echt niet te wachten op een kinderfilm, zeker niet na het zien van de 'fanfilm' met Nathan Fillion (weet gewoon 100% zeker dat een film met hem in de hoofdrol meer zal opleveren dan een kinderfilm met Tom Holland).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 13 augustus 2018 13:35
    @SuperDre Waarom is een film met een jong iemand automatisch een kinderfilm?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 13 augustus 2018 12:39
    Er zijn maar weinig Sony films die mij bekoren.
    Die nieuwe Venom film lijkt mij nog het meest interessant.

    Ik kan Tom Holland maar niet zo goed als Drake zien, maar wie weet verrast ie ons, in Spiderman vond ik hem goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 13 augustus 2018 20:46
    @fonsrutte Nou, dan zal je al wel teleurgesteld worden dat Venom dus waarschijnlijk verknipt gaat worden zodat het PG-13 is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 14 augustus 2018 09:34
    @SuperDre Venom zonder Spider-Man gaat gewoonweg niet werken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 13 augustus 2018 18:28
    Tom Holland is natuurlijk een goedkope jonge acteur. Nathan Fillion die ook nog eens lijkt op Nathan Drake vraagt vast te veel voor Sony om dat te wagen aan een nieuwe IP film.
    We gaan natuurlijk het 'origin' verhaal zien. /zucht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 13 augustus 2018 20:49
    @Oxymorphone Denk je dat nu werkelijk? Zo'n status heeft Fillion ook niet, en op dit moment denk ik echt dat Holland nog meer zal vragen dan Fillion, puur omdat Holland op dit moment heel populair/gewild is.
    En juist dat origin verhaal is iets waar ik dus echt totaal geen zin in heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 14 augustus 2018 09:42
    @SuperDre Denk dat ze met het origin verhaal te veel willen.

    Gewoon een lekker luchtig verhaal met veel actie. Meer heb je niet nodig.

    Voor deze franchise zou ik als regisseur Michael Bay aantrekken denk ik. ;-)