NetDevil heeft de eerste screenshots uitgestuurd van Warmonger, een post-apocalyptische FPS die gebruik maakt van zowel de Unreal 3-engine als de AGEIA PhysX-chipset. Hierdoor is NetDevil in staat om een volledig vernietigbare spelwereld te presenteren waarin alles zich volgens de wetten van de natuurkunde gedraagt. Niet alleen zullen gebouwen steen bij steen af kunnen brokkelen, ook de beweging van stoffen is zeer realistisch.
Warmonger draait om een soort van landje veroveren, waarbij je blok voor blok een grote stad inpalmt. Wanneer je eenmaal een deel in je bezit hebt, wordt het makkelijker om andere delen van de stad over te nemen. Het spel situeert zich in 2029 in een conflict tussen twee grote energiebedrijven. NetDevil ziet in Warmonger een eerste deel in een grote reeks, die op een episodische wijze beschikbaar zal worden gesteld. Ook geldt het concept van Warmonger als proeftuin voor een toekomstige MMO.
Reacties op: Post-apocalyptische FPS Warmonger laat zich zien
znoke
Cavorka
Gielz
Kan iedereen stoppen met dit soort beweringen. Deze bewering gaat wel heel erg ver. Dit bestaat gewoon nog niet. Er is idd veel meer dat zich realistischer gedraagt maar het meeste is nog zo statisch als maar zijn kan.
Autlauw
Flowz0r
misjnoe
Artisjok
Icib
Een goede MMO op de 360 is er nog niet nee, denk dat Huxley wel wat gaat worden. Alleen heb ik geen idee wanneer die komt.
kurtblack
anonymous
pelikaan
SumatroX
Crazy Harry
Het is zo makkelijk om betere settings en verhalen te bedenken voor games dat het bijna zielig wordt.
HydropilloW
RadiuZ
Kraftyx
xavdeman
xavdeman
inoj
pelikaan