Nieuws
Fall guys

Portal- en My Friend Pedro-skins komen mogelijk naar Fall Guys

3 en 6 september

Geschreven door Jacco Peek op
Mogelijk zijn er binnenkort Portal- en My Friend Pedro-skins beschikbaar in Fall Guys: Ultimate Knockout. Dat laat ingewijde Hypex weten op Twitter.

Volgens Hypex zijn de Portal-skins gebaseerd op het personage Chell en beschikbaar op 3 september. Op 6 september zouden skins gebaseerd op de banaan uit de tweedimensionale actiegame My Friend Pedro beschikbaar zijn.

Skins in Fall Guys roteren dagelijks en zijn in te wisselen voor kudo's, die spelers verdienen door de game te spelen of door ze te kopen, of kronen, die worden uitgereikt als spelers potjes winnen of progressie maken tijdens het seizoen.

Eerder lekte het kanaal al Team Fortress-skins, die later werden bevestigd door ontwikkelaar Mediatonic.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ghost of Tsushima krijgt dit najaar gratis coöpervaring Linkin Park-pakket voor Beat Saber nu beschikbaar
12

Reacties op: Portal- en My Friend Pedro-skins komen mogelijk naar Fall Guys

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • EdwinVP

    • 17 augustus 2020 16:12
    Gaan we nu alle outfits van Fallguy hier vermelden? Geinig spel maar om outfits als nieuws item te gebruiken…🤔

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 17 augustus 2020 18:46
    @EdwinVP Tja Fortnite raakt een beetje uit de mode he :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Carnitez

    • 17 augustus 2020 23:20
    @EdwinVP nou inderdaad, het is zeker een geinig spel maar ik hoef niet elke skin hier te zien… Ze zijn er nu zoveel mogelijk aan het maken zolang de game een hype is…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • max1989

    • 17 augustus 2020 19:16
    Bizar eigenlijk dat dit nieuws is inderdaad. Je kiest er dus voor om dit te schrijven i.p.v. een artikel over de nieuwe multiplayer mode van Ghost of Tsushima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Carnitez

    • 17 augustus 2020 23:21
    @max1989 inderdaad, daar had ik veel liever een stuk over gezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 18 augustus 2020 10:06
    @max1989 het een sluit het ander niet uit, zuurpruim.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • max1989

    • 18 augustus 2020 10:20
    @Derper pardon "zuurpruim"?
    Ik geef gewoon mijn mening over dit artikel waar ik alle recht toe heb. Daarnaast zie ik ook dat meerdere andere gamers het met mij eens zijn. Jammer dat je me meteen moet gaan beledigen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 18 augustus 2020 10:48
    @max1989 wat vervelend voor je dat mijn woorden zo beledigend overkomen naar jou.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • max1989

    • 18 augustus 2020 12:14
    @Derper hopelijk heb je er dan ook wat van geleerd en pas je je gedrag aan;).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 18 augustus 2020 09:40
    Walgelijk dat dit nieuws is.

    Ergste wat er is die ingame stores.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 18 augustus 2020 10:06
    @TheDeeGee Que? In Fall Guys verdien je het 'geld' om iets mee te kopen door te spelen. Het is meer een reward-shop voor de tijd die je er ingestopt hebt ipv een shop waar je iets met echt geld moet kopen.
    Zo erg is deze ingame-store niet…….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 18 augustus 2020 13:03
    @TheDeeGee Huh? Het is een gratis game met een gratis "Battlepass".. Je kan gewoon alles kopen met de "Kudos" enz. die je in-game verdient. Je hoeft er geen euro aan uit te geven.