Nieuws

Polyphony Digital: 'prijzen auto's Gran Turismo 7 etaleren de waarde'

'Prijzen auto's etaleren hun waarde'

Geschreven door Jacco Peek op
Gran Turismo 7-regisseur Kazunori Yamauchi geeft in een blogpost een verklaring voor de verminderde beloningen en technische problemen van de game.

Volgens Yamauchi ontdekte de studio een probleem waarbij de game voor sommige gebruikers op PlayStation 5 en PlayStation 4 niet opstart. Daarom is de uitrol van patch 1.07 geannuleerd om te werken aan patch 1.08. Op het moment van schrijven is Gran Turismo 7 al ruim een dag niet speelbaar.

Ook geeft hij een verklaring voor de keuze om spelers per race te belonen met minder credits

"Ik wil dat alle gebruikers van verschillende auto's en races genieten, zelfs zonder microtransacties", legt de regisseur uit. "Anderzijds is de prijs van auto's een belangrijk element dat hun waarde en zeldzaamheid etaleert, dus ik denk dat het belangrijk is dat ze worden gelinkt aan prijzen in de echte wereld."

Om ervoor te zorgen dat spelers 'niet keer op keer dezelfde content spelen' belooft Yamauchi meer races en evenementen toe te voegen. Verdere details bleven echter uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wat spelen we dit weekend? 12 en 13 maart Stardew Valley-bedenker publiceert game volledig zelf op digitale platforms
12

Reacties op: Polyphony Digital: 'prijzen auto's Gran Turismo 7 etaleren de waarde'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Messtranor

    • 18 maart 2022 16:39
    op playstation 5 en playstation 5?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JaccoPeek

    • 18 maart 2022 16:43
    @Messtranor Excuus! Op beide PlayStation-platformen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 18 maart 2022 17:09
    Tuurlijk dus als men crashed in het echte leven kunnen ze maanden niet racen want geen geld voor nieuwe auto want elke race levert maar 1000 euro. Want je wint niet alles lol. Slaat nergens op….
    Heel slecht argument.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 maart 2022 17:30
    Damage control! Failed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 maart 2022 17:30
    Wat een GELUL. Zeg dan gewoon niks. Ik kan hier dus nijdig om worden. Het totale gebrek aan respect voor je klanten is om misselijk van te worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 18 maart 2022 17:50
    Maar waarom leverden de races eerst dan wel meer op dan nu?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DennisDeMenace

    • 18 maart 2022 18:31
    @Improv inflatie, hoge brandstofprijzen, chip te kort.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NrFive

    • 18 maart 2022 20:10
    Echt stomme argumentatie. Gamen is ontsnappen van de werkelijkheid. In het echt kan ik geen Porsche betalen dus is het leuk om ermee te rijden in spellen.

    Deze game is in ieder geval bij mij uit m’n lijst gehaald voor aanschaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 18 maart 2022 20:26
    Precies de reactie die ik verwachtte. voor straf gaat deze in de kast en komt er pas uit als Elden ring klaar is. games zijn ontsnapping en ontspanning, niet werk. wat een blamage is dit geworden, zien ze zelf dan niet in dat ze de game zo zijn nek omdraaien om maar mtx te chasen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    XtraLinkUK

    • 19 maart 2022 07:30
    Het erge is dus dat dit geen patch is maar geklooi met de gameplay Een patch zou de game beter moeten maken,en alvorens getest te worden.

    Dit doet me denken aan de dagen van Battlefield 2. Wat een drama was dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 19 maart 2022 12:50
    Ik heb spijt dat ik deze in mijn collectie heb.
    Ik heb mijn mening over een game (die ik al heb gespeeld) nog nooit zo moeten herzien.
    Het gevoel dat je krijgt dat je game 'generfed' wordt terwijl je al halverwege de game zit is echt eentje van pure oplichting. Dit dan ook voor een spel waar je de volle (dure) ps5 prijs voor hebt betaald. Echt om van te walgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nuage

    • 19 maart 2022 14:43
    Ik haal de game wel zodra ze de altijd online vereiste eruit hebben gepatched (als dat al ooit gebeurt) en ik een save game kan aanpassen naar oneindig veel $$$.

    De game scoort inmiddels al een terechte 2.5 op Metacritic; de enige manier om ze misschien te laten luisteren.