Nieuws

Pokémon Presents wordt woensdag uitgezonden, bevat Pokémon Scarlet en Violet

Presentatie is ongeveer 20 minuten lang

Geschreven door Michel Musters op
The Pokémon Company zendt aanstaande woensdag een Pokémon Presents-presentatie uit.

Het bedrijf belooft updates over diverse Pokémon-games en -apps. De eerder aangekondigde Pokémon Scarlet en Violet komen sowieso voorbij. Verdere details over de inhoud zijn er niet. De presentatie is woensdag vanaf 15:00 uur Nederlandse tijd te zien op YouTube en is ongeveer 20 minuten lang.

Pokémon Scarlet en Violet werden begin dit jaar op Pokémon Day aangekondigd en moeten op 18 november op Nintendo Switch verschijnen. De games spelen zich af in een nieuwe regio die geïnspireerd lijkt op Spanje. De games bevatten een open wereld waarin pokémon rondlopen, zoals ook in Pokémon Legends: Arceus en delen van Pokémon Sword en Pokémon Shield het geval was.

De ontwerpen en de namen van de drie nieuwe starters, de pokémon waar spelers hun avontuur in Pokémon Scarlet en Violet mee beginnen, zijn Sprigatito (gras), Fuecoco (vuur) en Quaxly (water).

Dit artikel delen:

Lees meer

Veertiende seizoen Apex Legends brengt King's Canyon terug Makers Owlboy onthullen deze maand een nieuwe game
8

Reacties op: Pokémon Presents wordt woensdag uitgezonden, bevat Pokémon Scarlet en Violet

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    RlTCHlE

    • 1 augustus 2022 16:43
    Nice! Alleen geen fan van de starters dit keer op grass na.

    Ben benieuwd naar de co op ervaring.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 1 augustus 2022 16:46
    Ik ga voor Fuecoco dit keer. Normaal neem ik altijd Water maar Fire lijkt mij in deze wel echt leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 1 augustus 2022 17:30
    Ik ben een Grass-type liefhebber… als ik mijn kans krijg vul ik mijn team met minimaal drie grass-types, lol. Het is afhankelijk van de subtype.
    Ik hoop in ieder geval op het nieuws dat we weer meerdere moeilijkheidsgraden hebben in deze generatie. Dat zou je nu wel verwachten, aangezien de game open wereld is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 1 augustus 2022 17:46
    @Ardyn
    Niet eens over nagedacht maar ja dat zou nu de uitgelezen kans zijn. Ben benieuwd of ze het ook echt gaan doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sisko

    • 2 augustus 2022 16:45
    @Snafu9 Verwacht het niet, dan kan je op de ene console makkelijk speln en de legendaries vrij spelen en dan die overzetten naar eentje waar je moeilijk speelt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 3 augustus 2022 08:57
    @Sisko
    Pokemon Home zal de eerste maanden niet worden ondersteunt. Dan heb je 2 Switch nodig of een vriend van je waar je dit mee moet doen. Dan nog blijft het een keuze van de speler om dit te doen. Waarom zou je een spel op moeilijk zetten met legendaries? Dan kan je hem net zo goed op normaal uitspelen. Daarnaast zal het obey systeem nog steeds van kracht zijn. Je hebt dan toch 3/4 van de game niks aan legendaries.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sisko

    • 3 augustus 2022 10:41
    @Snafu9 Op zich goede argumenten, maar het is wel nintendo, ik zeg ook niet dat ik achter hun keuze zou staan, ik doe alleen een voorspelling gebaseerd op het verleden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 3 augustus 2022 10:56
    @Sisko
    Nee precies het zou mij ook niks verbazen als ze het niet doen hoor. Maar ik hoop er zo op eindelijk een uitdagende te krijgen. Maar ik denk het niet aangezien de game met 4 spelers tegelijk te spelen is en daar dus waarschijnlijk dezelfde moeilijkheidsgraad in zit om het niveau gelijk te maken.