Nieuws
State of Play

'PlayStation zendt deze maand nieuwe State of Play uit'

Wordt Project Spartacus daar eindelijk onthuld?

Geschreven door Michel Musters op
Sony PlayStation zou ergens deze maand een nieuwe State of Play-livestream uitzenden.

Dat hebben meerdere bronnen aan GameReactor gemeld. In eerste instantie zouden de bronnen hebben geclaimd dat de State of Play deze week wordt uitgezonden. De huidige invasie van Oekraïne door Rusland zou Sony echter hebben doen overwegen om het uit te stellen.

"Er zouden gesprekken worden gehouden over een uitstel van een week of twee, maar het klinkt alsof we voor eind maart een aantal erg spannende aankondigingen van PlayStation en diens partners te horen krijgen."

Vorige maand claimde Nick Baker van XboxEra al dat Sony in maart een nieuwe State of Play zou uitzenden. Hij noemde dat toen "de goede State of Play", omdat het om meerdere interessante games zou draaien, in plaats van één enkele game.

Er gaan daarnaast al geruime tijd geruchten dat Sony diens PlayStation Plus- en PlayStation Now-services gaat combineren tot 'Project Spartacus'. De dienst zou drie verschillende abonnementsdiensten krijgen en naast online gaming en een aantal gratis games per maand ook uitgebreide demo's van grote Sony-titels en complete klassieke PlayStation-games aanbieden. Mogelijk wordt deze dienst ook tijdens de nieuwe State of Play onthuld.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo Switch Online-app voorzien van update Pillars of Eternity 2: Deadfire komt niet meer naar Nintendo Switch
15

Reacties op: 'PlayStation zendt deze maand nieuwe State of Play uit'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    TPpower

    • 7 maart 2022 14:06
    Niemand gaat playstation now kopen toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 7 maart 2022 14:27
    @TPpower
    Nee zou ik niet zo snel doen, maar als ze het ala Gamepass maken dan wordt het wel een stuk interessanter, mits je de games lokaal kan installeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tokumei

    • 7 maart 2022 18:11
    @CroniC Je kan PS4 games op PS Now al lokaal installeren, dus ik neem aan dat die functionaliteit gewoon blijft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 12 maart 2022 16:31
    @Tokumei
    Klopt, maar dit moet voor elke game, net zoals Gamepass

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TPpower

    • 14 maart 2022 10:35
    @CroniC ja oke maar als het dan 100 euro per jaar wordt is dat wel heel duur geworden dan snap het wel maar als nog duur dan laat mij maar lekker gewoon playstation plus laten of gamepass van playstation moet ook de nieuwe goeie games er op hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 16 maart 2022 09:49
    @TPpower
    Klopt. Maar het wordt een combi van Plus en Now. 1 dienst met 2functies. Precies zoals Gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 7 maart 2022 14:36
    Voor mij heeft zo'n dienst alleen nut als alle grote first party games day one erop verschijnen en dat zie ik niet gebeuren. En qua aankondigingen hoop op Sky Cooper, Last of us remake en God of war Ragnarok en Harry Potter howards legacy release datums,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 maart 2022 15:12
    Fuck PlayStation now ik wil alleen een datum horen van God of war

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 maart 2022 16:19
    @Roy36NL Nou als GoW meteen op Playstation Now zou komen bij release ben ik een happy camper

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 maart 2022 20:03
    @Ziminar gaat niet gebeuren vermoed ik met 99,9% zekerheid te zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 maart 2022 20:04
    @Roy36NL ja end an hoop ik dat jij gelijk hebt over de datum en niet ik ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 maart 2022 20:31
    @hulstpower hahah ja dat hoop ik ook. Er gaan geruchten over september maar vind ik een vreemde datum voor launch

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 maart 2022 20:33
    @Roy36NL forspoken is uitgesteld naar 11 october dan zal sep niet raar zijn. Nov starfield en cod meestal toch dan is september misschien een goeie maand voor een launch. En waren nog wat grote games die allemaal oct, nov en dec komen. Denk dat als zelda komt ook zo beetje die periode is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Marlon.O

    • 7 maart 2022 18:11
    Ik had psnow voor 28 euro een jaar abbo op de kop getikt.

    Heb alleen maffia definitieve edition gespeeld en ninja gaiden oud sentiment.

    Verder nooit aangeraakt .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 8 maart 2022 05:08
    Als we de datum voor Ragnarok krijgen ben ik tevreden.