Nieuws
wrap-up

PlayStation Wrap-Up en Switch Year in Review nu beschikbaar

Bekijk wat je dit jaar zoal gespeeld hebt

Geschreven door Michel Musters op
Zowel Sony als Nintendo hebben terugblikken op 2022 klaarstaan voor spelers.

In de 2022 Wrap-Up van PlayStation en de Nintendo Switch Year in Review kunnen eigenaren van PlayStation-consoles en de Switch data bekijken van hun gamegewoontes dit jaar. Zo worden er verdiende trofeeën, het aantal games dat is gespeeld en het aantal uur dat men heeft gespeeld getoond.

De PlayStation Wrap-Up is hier te bekijken en blijft tot 13 januari beschikbaar voor PS4- en PS5-gamers. De Switch Year in Review kan hier bekeken worden - op dit moment is niet duidelijk hoe lang deze beschikbaar blijft. Logischerwijs moet er in beide instanties ingelogd worden in het juiste gebruikersaccount zodat de correcte data weergegeven kan worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Across The Spider-Verse-trailer toont Insomniacs Spider-Man Gerucht: 'Naughty Dog werkt aan The Last of Us: Part 3'
20

Reacties op: PlayStation Wrap-Up en Switch Year in Review nu beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 14 december 2022 09:03
    Totale speeltijd 1290 uur

    Top 5 gespeelde games

    01 Assassin's Creed Valhalla 256 uur
    02 Assassin's Creed Odyssey 222 uur
    03 Ghost of Tsushima directors cut 101 uur
    04 Dragon Quest XI S 91 uur
    05 Cyberpunk 2077 89 uur

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DigitalHeekie

    • 14 december 2022 11:41
    @coola hey coola ! hoe bevalt DQ XI ? vind je het een beetje goed verhaal en toffe personages enzo ?
    heb straks een weekje vrij…. zat erover na te denken om die te doen….
    thanks alvast !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 14 december 2022 11:52
    @DigitalHeekie

    DQ XI bevalt mij heel erg ( dit is de vierde keer dat ik hem heb uitgespeeld ;) ). Ik zelf vond het een erg goed verhaal en de meeste personages zijn wel tof

    Als J-RPG je ding zijn dan is DQ XI meer dan de moeite waard

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DigitalHeekie

    • 14 december 2022 13:37
    @coola thanks man !!
    Ga hem vanavond even installeren en opstarten dan maar :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 14 december 2022 11:58
    @coola Ben benieuwd wat je van Cyberpunk vindt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 14 december 2022 12:15
    @Ziminar

    Mn "review" van een tijdje terug.

    Cyberpunk 2077 (PS5)

    Deze game vandaag na 60 uur 25 minuten uitgespeeld. Het verhaal is top althans de main story is top, 80 % van de side jobs zijn nog generieker dan alle EA, ubisoft en WoW side quests gecombineerd. Gameplay is ook extreem generiek ( mensen choppen met een zwaard is de saving grace) auto rijden…. als je watch dogs al slecht vind qua besturing doe bij deze game maar -10 punten er bij. Motor rijden is dan wel weer heerlijk ergo vervoer je via een motor. Betekent dit dat de game slecht is nee dat zeker niet maar het is wederom een titel van CD Projekt Red waardoor ik nou niet kan in zien waarom CD Projekt Red door vele als de heilige graal gezien word.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 14 december 2022 12:18
    @coola Is toch best een solid lijstje !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 14 december 2022 09:04
    850 uur waarvan 465 uur aan Elden Ring, de rest Rocket League, Bloodborne en GT7. 137 Nieuwe Trophies. Rustig jaartje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 14 december 2022 09:11
    @DarkSlide.nl
    Holy shit! 465 uur Elden Ring. Netjes!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 14 december 2022 09:35
    @The_Stifmeister ongeveer 200 uur op mijn main character, daarnaast nog 9 characters voor co-op en invasions.

    Maar dat is nog weinig met 2000+ uur op Bloodborne :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 14 december 2022 11:59
    @DarkSlide.nl Damn, zowel BloodBorne als Elden Ring zijn echt parels van games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 14 december 2022 09:28
    69 uur in Elden Ring.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 14 december 2022 10:05
    Top 5 Switch:
    - Pokemon Legends: Arceus - 77 uur
    - Pokemon Scarlet - 58 uur (is ondertussen al meer)
    - Mario + Rabbids: Sparks of Hope - 52 uur
    - Kirby and the Forgotten Land - 30 uur
    - Bayonetta 3 - 25 uur

    Xbox (zelf opgezocht in de app):
    - Elden Ring - 86 uur
    - Tunic - 16 uur

    Ik val nog heel erg mee als ik de uren van anderen hier zo zie! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 14 december 2022 10:18
    Plus minus:

    Switch:
    Skyward Sword - 30 uur
    Pokemon - 15 uur (ongoing)

    Xbox:
    It takes two - 14 uur
    Sea of thieves - 16 uur
    Hades - 27 uur
    Elden ring - 120 uur
    A plague tale - 14 uur
    Octopath traveler - 32 uur

    PC, battle.net/steam/gamepass:
    Grounded - 94 uur
    Phasmofobia - 51 uur
    Boneworks VR - 32 uur
    Warzone - 60 uur
    Valheim- 30 uur

    En dan een hoop games waar ik niet verder ben gekomen dan het begin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 14 december 2022 10:57
    1127 uur op de PS5. 35 games. 964 Trophies waarvan 12 platinums.
    top 5 games:
    Horizon Forbidden West 103 uur.
    Ghost of Tsushima DC 93 uur
    Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout 87 uur
    Ys 8 Lacrimosa of Dana 77 uur
    God of War (2018) 68 uur

    Helaas heeft Xbox deze statistieken niet, maar daar zal ik de meeste uren hebben zitten in Persona 5 Royal, Elder Scrolls Online, Dying Light & Cyberpunk 2077.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 14 december 2022 11:37
    En ik maar denken dat ik een uitschieter ben, maar als ik dit zo allemaal lees heb ik het gewoon binnen de perken gehouden :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 14 december 2022 12:07
    Switch
    1. Monster Hunter Rise/Sunbreak 435 uur
    2. Animal Crossing New Horizons 147 uur
    3. Wreckfest 111 uur
    4. Switch Sports 103 uur
    5. Pokemon Arceus 100 uur

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 14 december 2022 12:26
    Op Playstation 691 uur, 90 games gespeeld en 2727 trophies behaald.

    De top 5 meest gespeeld:
    1. Horizon Forbidden West (118 uur)
    2. God of War Ragnarok (78 uur)
    3. Lego DC Super Villains (45 uur)
    4. Lego Batman 3 (39 uur)
    5. Far Cry 6 (39 uur)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 14 december 2022 13:03
    Oh wat een heerlijke geruststelling deze berichten. Ik maakte me al zorgen over de hoeveelheid tijd die ik aan gaming heb besteed afgelopen jaar, maar dat blijkt allemaal nog kinderspel te zijn. Fiew! Kan ik met een gerust hart weer verder!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 14 december 2022 14:32
    Op de PS5:
    1388 uren gespeeld.
    45 games in totaal.

    Top 5 games:
    Need for speed heat: 233 uur
    CoD MW2: 160 uur
    Fifa 22: 157 uur
    No mans sky: 150 uur
    Horizon forbidden west: 140 uur

    Valt me alleen wel op dat Warzone 1 blijkbaar niet meegerekend wordt.