Nieuws
PlayStation Logo

PlayStation: 'We hebben meer overnames op de planning'

Aldus directeur Jim Ryan

Geschreven door Michel Musters op
Sony Interactive Entertainment heeft meer overnames van studio's of uitgevers op de planning staan.

Dat laat directeur Jim Ryan weten in de officiële PlayStation Podcast. "We groeien door overnames. We hebben in 2021 vijf studio's overgenomen. We zijn in gesprek met Bungie. En we hebben meer op de planning." Ryan gaf geen hints over welke bedrijven overgenomen worden.

In 2021 nam Sony Valkyrie Entertainment, Housemarque, Firesprite, Bluepoint en Nixxes over. Het bedrijf investeerde ook 200 miljoen dollar in Epic Games. Dit jaar nam Sony Haven Studios, de nieuwe ontwikkelaar van Jade Raymond, over, en kondigde het aan van plan te zijn Destiny-ontwikkelaar Bungie over te nemen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Review: Sony HT-G700-soundbar PlatinumGames kondigt als 1 aprilgrap negen games aan
9

Reacties op: PlayStation: 'We hebben meer overnames op de planning'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 2 april 2022 17:13
    Ik daxht dat bungie al bij sony hoorde, maar dat duurt dus ook nog even voordat helemaal rond is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 2 april 2022 17:26
    @hulstpower ja dacht het ook al maar schijnt toch wat meer voeten in de aarde te hebben. Overigens zegt Sony nog steeds God of war Ragnarok uit te gaan brengen in 2022 dus wordt wel een top jaar zo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 april 2022 17:39
    @Roy36NL ja met de uitstel van zelda kan god of war wel komen, hopelijk komt ie voor starfield dan eerst god of war platinum halen en dan vol in op starfield en 2023 zelda dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 2 april 2022 18:28
    @hulstpower ik heb nog totaal geen hype voor starfield. Eerst maar eens echte gameplay zien. Maar ik ben dan ook geen fan van hun andere games. Zelda sla ik ook over. God of war Ragnarok ga ik wel spelen. De game waar ik het meest naar uitkijk in 2023 is Spider-man 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 april 2022 18:53
    @obi-twan kenobi dat kan he sommige mensen waren helemaal hyped bij elden ring maar daar heb ik weer niks mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 3 april 2022 02:16
    @hulstpower hahah ja maar elden ring is wel echt heel cool maar ieder zijn smaak. Ik ben zeker heel hyped wat betreft startfield dat moet haast wel een knaller worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 april 2022 09:19
    @Roy36NL had even op pc geprobeert maar dat van 1 klap dood als je iemand ziet is niet mijn ding. Verder mooie wereld en spreekt me wel aan maar de moeilijkheid graad is niet mijn ding. En starfield word zeker een dikke game niet de mooiste maar wel 1 die heel open is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 2 april 2022 18:45
    @hulstpower zitten we voorlopig goed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 april 2022 18:54
    @Roy36NL ja komt nog genoeg uit om naar uit te kijken.