PlayStation stopt met direct helpen van consumenten via Twitter

PlayStation stopt met direct helpen van consumenten via Twitter

Sony PlayStation zet het helpen van consumenten via Twitter vanaf 1 augustus stop.

Dat heeft het bedrijf via social media laten weten. Er wordt geen reden voor de keuze gegeven. Dit betekent dat consumenten die een probleem hebben met of vraag hebben over een PlayStation-product, dat niet meer aan het PlayStation Twitter-account kunnen voorleggen.

In plaats daarvan kan men bijvoorbeeld terecht op de website van het bedrijf. Daar deelt Sony een aantal artikelen waarin het veelgestelde vragen beantwoordt. Er zijn daarnaast ook

Watch on YouTube

waarin allerlei problemen worden opgelost.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

Ik heb er altijd een bloedhekel aan om door een website te moeten ploegen om te vinden hoe ik hulp kan krijgen. Veel bedrijven willen dat namelijk niet. Aparte stap om dit niet meer via Twitter aan te bieden. Vaak is dan dus beter om dit aan de community te vragen, via Reddit bv

0
test

Maar je kan ze tenminste wel bellen waar ze vaak meteen een oplossing vinden voor je probleem

0

Aanbevolen voor jou