Nieuws

PlayStation Plus-games van september bekend

Met o.a. InFamous: Second Son

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van september bekendgemaakt.
Mensen met een PS Plus-abonnement kunnen in september gratis de Sucker Punch-actiegame InFamous: Second Son voor PlayStation 4 downloaden. Daarnaast zijn Ubisoft's actie-rpg Child of Light en de PlayStation VR-game RIGS Mechanized Combat League de PS4-games die gratis beschikbaar komen.


Op PlayStation 3 ontvangen spelers Truck Racer en Handball 2016. PS Plus-abonnees met een Vita kunnen tot slot aan de slag met We Are Doomed en de duiven dating simulatie Hatoful Boyfriend. Deze Vita-games zijn via cross-buy ook op PS4 speelbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

The Walking Dead krijgt augmented realitygame Nieuwe No More Heroes en andere indiegames voor Switch aangekondigd
14

Reacties op: PlayStation Plus-games van september bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 31 augustus 2017 10:30
    Ik was na second Son al tevreden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 31 augustus 2017 10:39
    Second Son nooit gespeeld, is dat de moeite waard?
    Child of Light is echt een mooie sfeervolle game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 31 augustus 2017 10:45
    @fonsrutte Ik vond hem zeker de moeite waard, hij ziet er goed uit (zeker in 4K / HDR) en speelt lekker weg. Als je alles wil unlocken / uitspelen gaat het wel wat repetitief worden, maar dat werkt zo met veel games vind ik.

    Child of Light heb ik zelf nog niet gespeeld, en met Rigs ben ik ook zeer blij!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 31 augustus 2017 11:50
    @guitar_hero Bedankt voor de info, ga hem zeker even proberen. Child of Light zou ik zeker even proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 31 augustus 2017 11:21
    @fonsrutte Ja ik vond hem erg leuk, speelt inderdaad gewoon lekker weg zoals guitar hero zegt.

    Ik moet ook zeggen dat het een mooie maand voor playstation plus is. Jammer alleen voor mij dat ik ze beide al gespeeld heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 31 augustus 2017 12:42
    @fonsrutte tof spel second son zeker de moeite waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 31 augustus 2017 13:01
    RIGS ? Nice, een van de weinige VR games die ik nog niet gekocht heb ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 31 augustus 2017 13:02
    Damn das een goede line-up
    Infamous en rigs al zelf een keer gekocht. Jammer, vooral RIGS is een must-have voor de vr. Alsof je in een achtbaan zit wanneer je honderden meters gelanceerd wordt. Goede arena shooter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fealar

    • 31 augustus 2017 15:27
    Child of Light is zeker de moeite waard. Wel meteen op hard zetten want anders vlieg je er veel te snel doorheen wat zonde zou zijn (zeg ik als casual gamer).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 31 augustus 2017 15:36
    Second son zat ik even over te twijfelen. Maar dit is top natuurlijk!
    Child of Light is ook echt een dikke aanrader!! Prachtige game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JVSpro

    • 31 augustus 2017 18:07
    Yaaaay! Weer zo'n spel dat al in mijn bibliotheek stond met een aanschafwaarde van 50 á 60 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 31 augustus 2017 22:38
    @jvspro Dat krijg je als je games nieuw koopt. Ze kunnen ook een jaar later veel minder kosten, of zoals nu "gratis" weggegeven worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 1 september 2017 08:29
    @jvspro Niet perse alleen tegen jou maar dan kan PlayStation het echt nooit goed doen. Geven ze onbekende (indie) game weg klaagt iedereen dat het goedkope troep is en willen ze triple A, is het triple A klagen mensen dat ze het al hebben :|

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 1 september 2017 12:29
    Child of Light erg van genoten! inderdaad niet heel moeilijk dus wel op hard doen, maar wat een mooie sfeervolle game is dat zeg!