Nieuws
Nioh 2

PlayStation Plus-games van november uitgelekt

Met o.a. Nioh 2 en Lego Harry Potter Collection

Geschreven door Michel Musters op
De PlayStation Plus-games die in november geclaimd kunnen worden zijn uitgelekt.

De games zijn uitgelekt via Dealabs, waar de afgelopen tijd wel vaker voor de officiële aankondiging PS Plus-games worden onthuld. Het gaat om de maandelijkse games die alle PlayStation Plus-abonnees kunnen claimen.

In november worden volgens de uitgelekte informatie Nioh 2, Lego Harry Potter Collection en Heavenly Bodies weggegeven. 

Sony heeft de PlayStation Plus-games van november op moment van schrijven nog niet officieel onthuld. Vooralsnog zat Dealabs echter altijd bij het juist eind wat betreft PS Plus-games.

PlayStation Plus

Dit artikel delen:

Lees meer

SpongeBob komt mogelijk naar Fall Guys Bayonetta 3 is een tour de force
15

Reacties op: PlayStation Plus-games van november uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 25 oktober 2022 15:40
    De Lego games zijn altijd wel leuk om een keer te doen en deze heb ik nog niet gedaan dus dat is mooi

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 25 oktober 2022 20:55
    @Ziminar ik speel ook graag lego games en heb deze nog niet gespeeld. Heb zelf ooit getwijfeld de game te kopen, maar toen nog niet gedaan omdat ik nog genoeg te spelen had. Dus dit komt mooi uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rijstekorrel

    • 25 oktober 2022 21:52
    @obi-twan kenobi

    Ik heb hem al lang en breed gespeeld lang geleden, op de ps4 al weer toen die uit kwam.
    Dit kwam omdat ik gewoon verkocht ben aan Harry Potter, ik blijf het schitterend vinden de films/boeken/ en de spellen.

    Is zeker een leuk spelletje ga je van genieten :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 25 oktober 2022 16:17
    Ik stond net op het punt om Nioh 2 te kopen… Ik wacht het even af ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 oktober 2022 16:32
    @ali3n8tor
    Dat heb ik dus 2 keer gehad. Microsoft doet daar nooit moeilijk over, maar van die gieren van Sony kon ik mooi de tering krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 oktober 2022 18:54
    @The_Stifmeister vertel krijg je geld terug van micro als je game hebt gekocht die later in gp of gold komt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 oktober 2022 22:15
    @hulstpower
    Wel als het binnen 2 weken is (geloof ik) en je minder dan 2 uur hebt gespeeld. Zelfde als bij Steam. Sony heeft er gewoon schijt aan en laat je in de kou staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 oktober 2022 07:27
    @The_Stifmeister ok. Ja een maar van me ze email was gehacked en toen was iets met ze ps account en die zeiden ja moet via je email wat niet kon al ze games kwijt en account. Ze wouden niet ze email wijzigen terwijl ie met ideal alles betaald heeft. Ze hele ps4 collectie aan games kwijt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Saria282

    • 25 oktober 2022 20:16
    Heb ik ook 2x meegemaakt. Je koopt een game en een paar maanden later word het gratis op de plus versie. Dat is wel balen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 25 oktober 2022 20:52
    @Saria282 je kunt de game dan nog wel spelen als je toch besluit geen ps plus meer te nemen. En als de game goed is dan is het het geld wel waard en steun je de ontwikkelaars.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rijstekorrel

    • 25 oktober 2022 21:54
    Lego Harry Potter ga ik wel claimen, wellicht speel ik hem niet meer.
    Maar Harry Potter blijft leuk, mocht ik eens niks te spelen hebben. kan ik altijd dit nog eens spelen opnieuw.

    Voor de rest voor mij magertjes, maar goed ik heb straks God of War, Pokemon dus komt dit jaar nog wel door(En anders nog A Plague Tale - Requiem mocht Pokemon niet leuk zijn :p )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gertjun

    • 26 oktober 2022 07:09
    @Rijstekorrel Waarom zou je niet alles claimen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rijstekorrel

    • 29 oktober 2022 19:37
    @Gertjun Waarom zou ik iets claimen waarvan ik weet dat ik 100% nooit zal spelen, dan wordt je game lijst alleen maar onnodig lang van.
    Ik heb bijv een tijdje geleden Fifa ook niet geclaimd, hoezo niet ik speel nooit voetbal spellen. nooit gedaan en zal het ook nooit doen dus waarom dan claimen ?.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 26 oktober 2022 09:35
    Och ja Lego Harry Potter!! Vroeger de games nog op mijn Mac gespeeld (ja dat kan gewoon haha) Heel eerlijk zat ik hier al op te wachten toen Lego Skywalker uit kwam en dit is dan wel heel fijn. Nu heb ik nog meer te spelen komende maanden haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TPpower

    • 26 oktober 2022 13:58
    Harry potter lego is wel leuk voor vrienden van mij die zijn echt harry potter fan dat betekend wel dat hun geen playstation hebben en ik wel dat ze na mij komen om het te spelen en ik verplicht mee moet spelen niet heel erg hoor